Beneficiar al unei investitii de 6 milioane EUR, Carol Parc Hotel comunica prin Lowe PR
Vineri, 07 Martie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Lowe Public Relations semneaza strategia de comunicare pentru Carol Parc Hotel. Potrivit agentiei de relatii publice, strategia de comunicare va viza in egala masura informarea publicului despre aparitia categoriei de nisa pe care o reprezinta hotelul, precum si pozitionarea brandului.

 

Hotelul este amenajat intr-un palat proiectat in stil neo-brancovenesc de arhitectul elvetian Suter pentru Regele Carol I si a fost vandut ulterior unui bancher. Dupa ce a revenit in proprietatea mostenitorilor de drept, Familia Schlie-Petre a cumparat imobilul care a beneficiat de o restaurare si transformare totala printr-o investitie de peste 6 milioane de euro.

 

Prima etapa a campaniei se va derula pe o perioada de 6 luni si va presupune o strategie in 2 pasi, cu accent pe Media Relations si o serie de evenimente, spun reprezentantii Lowe. Restaurantul Poem este un al doilea brand din „portofoliul” Carol Parc Hotel, pentru care Lowe PR va dezvolta o strategie de comunicare independenta.

 

Portofoliul de clienti Lowe PR mai include Orange, Electrolux, Unilever, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Walmark, Pernod Ricard, Eli Lilly, EximBank, Abbott Romania, TNT Romania, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Tecton Investments.


PUBLICITATE: