Ogilvy pune siguranta pe Volvo
Marti, 07 Iunie 2005

( AdPlayers.ro ) Euro Intertrade Corporation a ales sa comunice Volvo in Romania pentru urmatoarea perioada cu Ogilvy & Mather.  „Suntem foarte bucurosi ca am gasit partenerii carora sa le putem incredinta comunicarea pentru Volvo” a declarat Lavinia Huidan – Presedinte, Euro Intertrade Corporation.

„Am fost inca de la primele contacte impresionati de entuziasmul echipei Ogilvy, de mobilizarea rapida, de modul profund in care au inteles valorile brandului Volvo. Viziunile celor doua companii s-au suprapus si suntem convinsi ca vom realiza impreuna multe proiecte frumoase” a mai spus executivul Euro Intertrade Corporation.

Dupa cum spun reprezentantii Ogilvy „Conceptul castigator propus de echipa Ogilvy & Mather vorbeste despre Volvo, adica despre oameni, despre modul lor de a trai, despre familia moderna, despre ceea ce ii reprezinta, despre ceea ce isi doresc, despre ceea ce le place – despre viata. Despre viata pe care o protejeaza si din care vrea sa fie parte integranta legenda suedeza”.

„Prezentarea pentru Volvo a fost o provocare pentru echipele noastre. Este un brand aspirational, un brand care ni se potriveste” a afirmat Andreea Dumitru – Account Director, Ogilvy & Mather.

„Valorile solide pe care este construit brandul Volvo ne-au inspirat” a declarat Razvan Capanescu – Creative Director Ogilvy. „De altfel, Volvo FOR LIFE  inseamna in viziunea Ogilvy mai mult decat testele de siguranta trecute cu brio de orice model Volvo, inseamna mai mult decat multi cai putere, inseamna o promisiune de a proteja si celebra viata. Atat inauntrul masinii, cat si in afara ei – grija pentru mediu fiind una dintre preocuparile majore ale companiei”.

Echipa Ogilvy care se ocupa de contul Volvo este formata din Andreea Dumitru - Account Director, Sorina Mihai – PR Director, Dragos Ometita - Art Director, Cezar Panait - Copywriter, Razvan Capanescu - Creative Director.


PUBLICITATE: