Rezultatele cautarii dupa : "market"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 03 Noiembrie 2025
											
											 De la inceputul anului si pana in septembrie (YTD), valoarea totala a FMCG a crescut cu +6.5%.
										Vineri, 29 August 2025
											
											 Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
										Miercuri, 20 August 2025
											
											 Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
										Miercuri, 13 August 2025
											
											 In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
										Vineri, 01 August 2025
											
											 Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
										Luni, 14 Iulie 2025
											
											 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
										Vineri, 04 Iulie 2025
											
											 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
										Joi, 26 Iunie 2025
											
											 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
										Miercuri, 11 Iunie 2025
											
											 Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
										Marti, 03 Iunie 2025
											
											Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
										Luni, 26 Mai 2025
											
											 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
										Miercuri, 07 Mai 2025
											
											Potrivit cercetararii, principalele avantaje ale apartenenței Romaniei la UE sunt accesul la fonduri europene (65%), libertatea de circulație (58%), accesul la educație și muncă in alte țări UE (48%) și creșterea standardului de viață (32%). 
										Vineri, 07 Martie 2025
											
											 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
										Joi, 20 Februarie 2025
											
											Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
										Miercuri, 19 Februarie 2025
											
											 Potrivit unui sondaj Tbi Bank, scaderea puterii de cumparare, cheltuielile care depasesc veniturile si economiile insuficiente cresc nevoia de credite
										Marti, 11 Februarie 2025
											
											 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
										Marti, 31 Decembrie 2024
											
											 Potrivit studiului Reveal Marketing Research din preajma sarbatorilor, 68% dintre romani intampina sarbatorile de iarna cu sentimente pozitive, insa proportia celor care se confrunta cu...
										Joi, 19 Decembrie 2024
											
											 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
										Miercuri, 11 Decembrie 2024
											
											 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
										Marti, 10 Septembrie 2024
											
											 Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















