Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025
 Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+
Cu peste 2,5 miliarde de tranzacții analizate în 2025, Footprints AI lansează primul Copilot AI pentru retailul fizic
Vineri, 30 Mai 2025
 Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentație și marketing in timp real, accelerand expansiunea internațională a celei mai mari rețele de retail...
Director General nou la HEINEKEN România. Boris Miloushevse alătură echipei de la Bucuresti din poziția actuală de Director General al HEINEKEN/SCC Portugalia.
Joi, 29 Mai 2025
 Thibaut Boidin, care deține această funcție din septembrie 2023, va prelua un rol important in cadrul Grupului HEINEKEN, in calitate de Director General și CEO al Nigerian Breweries Plc. 
Mega Image și Profi susțin Dăruiește Viață cu 200.000 de euro pentru a îmbunătăți calitatea vieții pacienților oncologici de la Spitalul Marie Curie
Vineri, 23 Mai 2025
 „Noi, Mega Image, suntem printre primele companii care au susținut de la inceput inițiativa Dăruiește Viată și am fost cu adevărat impresionați de amploarea proiectului și de contribuția adusă sistemului medical care tratează copiii bolnavi de cancer din Romania” spune Mircea Moga, CEO Mega Image. 
Murfatlar Vinul este singura crama din România prezenta la ProWine Hong Kong 2025 - cel mai important eveniment dedicat vinurilor și băuturilor spirtoase din Asia
Vineri, 16 Mai 2025
 Evenimentul, desfășurat intre 14 și 16 mai 2025, reunește producători, importatori și experți din peste 40 de țări, oferind o platformă strategică pentru dezvoltarea relațiilor comerciale și afirmarea vinurilor premium pe piețele internaționale.
 Adresata consumatorilor de peste 18 ani, fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum
Joi, 24 Aprilie 2025
 Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
Beko solicita o politica industriala unitara, in armonie cu ambitiile climatice, la evenimentul Clean Industrial Deal
Marti, 18 Martie 2025
 Eficienta energetica, considerata adesea un element de referinta in tranzitia catre sustenabilitate, reprezinta o prioritate pentru Beko. In prezent, aparatele electrocasnice eficiente din punct de vedere energetic constituie peste 70% din totalul unitatilor produse si genereaza o mare parte a veniturilor...
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
Crestere Cargus de 30% a expedierilor pentru clientii care comercializeaza articole de Valentine's Day si Dragobete
Marti, 25 Februarie 2025
 Potrivit datelor companiei, in aceasta perioada aglomerata, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, mentinand un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.
Olympus Romania introduce ambalaje mai prietenoase cu mediul, pentru a sprijini colectarea selectiva si reciclarea ambalajelor
Joi, 20 Februarie 2025
Noua tehnologie introduce etichete reciclabile din hartie, usor de separat de paharul din r-PET, facilitand colectarea selectiva post-consum
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
Bilant 2024: Crestere FMCG si Electro-IT dupa doi ani de contractie a volumelor
Miercuri, 05 Februarie 2025
 Per total, „Barometrul de retail” al NIQ-GfK, ce acopera cca 62,000 de magazine la nivel national, arata o crestere valorica a vanzarilor in cele doua domenii de 8.3% pana la un total de 127.3 miliarde de lei in 2024, industria FMCG avand un avans de 8.0% fata de anul trecut, iar cea de electro-IT de...
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
 5 din 10 romani sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn. Studiu CIPRA si Reveal Marketing Research.
Miercuri, 11 Decembrie 2024
 Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria...
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
Mototol raporteaza rezultate financiare solide si lanseaza un rebranding strategic
Luni, 09 Decembrie 2024
 ”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul....
Reteaua de retail media Profi ofera acces brandurilor la o audienta de 4 milioane de consumatori
Luni, 30 Septembrie 2024
 „Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate...
Contul de comunicare Provident Financial Romania, castigat de GMP&U
Joi, 26 Septembrie 2024
 „Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul...
PURINA invita startup-uri din domeniul ingrijirii animalelor de companie sa aplice la a sasea editie a programului de accelerare Unleashed
Miercuri, 11 Septembrie 2024
 Compania cauta solutii tehnologice, in special AI pentru a ajuta la rezolvarea problemelor parintilor de animale de companie, care sunt relevante, scalabile si durabile. PURINA a accelerat deja 33 de startup-uri si va accelera pana la 10 noi afaceri de ingrijire a animalelor de companie in 2025
1 2 3 4 5 »