Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
AdPlayers. info
Marele premiu al celei mai mari campanii HELL de pană acum - un Mercedes AMG A35 nou-nouț - a fost inmanat oficial, in cadrul unei ceremonii festive. Campania a fost una extinsă, derulată nu doar in Romania, ci și in alte nouă țări, insumand milioane de participanți, anunța oficialii campaniei.
Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
Pe plan local, campania, care s-a desfășurat in perioada 17 februarie – 30 iunie 2025, a generat un interes extraordinar, cu peste 1.000 de premii acordate. Participanții au avut șansa de a caștiga jachete personalizate, pantofi sport, genți de voiaj premium, telefoane iPhone 16 și baxuri cu produse HELL in ediție limitată.
„Campania HELL nu a fost doar cea mai mare ca amploare pentru noi, ci și prin modul in care a rezonat emoțional cu milioane de oameni. Prin această campanie, am vrut să recompensăm consumatorii pentru aprecierea și loialitatea incredibile pe care le primim de la ei in fiecare zi. A fost o adevărată plăcere pentru noi să putem oferi acest premiu”, a afirmat Adrienn Popovics, Director de Marketing HELL ENERGY Hungary Ltd.
Campania a fost susținută și de cea mai puternică comunicare de marketing din istoria brandului: reclame TV, apariții spectaculoase de tip Out of Home, activări digitale și activități pe rețelele sociale, toate derulate cu scopul ca vestea să ajungă la toți consumatorii HELL.
HELL iși menține angajamentul de a le oferi consumatorilor nu doar produse de inaltă calitate, ci și experiențe unice și memorabile, nu doar in Romania, ci in intreaga lume.
Lider pe piata de băuturi energizante din Romania și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global, grațiesi conceptului creativ, strategiei de vanzări și campaniilor memorabile de marketing, HELL ENERGY este prezent in peste 60 de țări din toată lumea, fiind lider de piață in multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.
In 2023, HELL ENERGY Romania a incheiat o investiție importantă pentru evoluția companiei in Romania, in localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 5 game: HELL ENERGY - băuturi energizante, HELL ICE COFFEE - cafea rece gata preparată, XIXO - ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase, FLOEWATER – apă carbonatată și necarbonatată și HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale.
Pentru ca sustenabilitatea reprezintă un pilon important in activitatea companiei, HELL ENERGY utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate la infinit, fără pierderea calității. In consecință, 75% din intreaga cantitate de aluminiu produsă vreodată este incă in circulație.
Mai mult in Campanii, Băuturi, Parteneriate