Rezultatele cautarii dupa : "iaa 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
82% dintre scolile din Romania au nevoie de reparatii. Intr-o tara cu putine scoli noi, Asociatia Bookland alaturi de 70 de parteneri renoveaza din cele existente
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Continua Scoala IAA de Marketing si Comunicare si MentorIAA. 500 de euro + TVA, in rate, pentru studenti
Luni, 27 Ianuarie 2020
Studentilor (licenta, master sau doctorat, cu sau fara frecventa, de la institutii de stat sau private) le sunt dedicate doua module din cadrul Școlii IAA: Fundamentele Marketingului si Comunicarii – 20 martie – 11 iunie, Strategie si Planificare Media – 27 februarie – 23 mai
 Acces la educatie prin ,,Doneaza si rezolva o problema cu Fundatia Globalworth
Joi, 05 Septembrie 2019
 O campanie de strangere de fonduri a Fundatiei Globalworth pentru sustinerea accesului la educatie a copiiilor defavorizatib este in plina derulare. Campania se desfasoara simultan, in perioada 2-30 Septembrie, in toate cladirile Globalworth
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Cheltuieli de 128,805 euro pre-campania electorala. Nicusor Dan a publicat si lista donatorilor.
Marti, 17 Mai 2016
Potrivit nicusordan.ro, in perioada de pre-campanie electorala (pȃna pe 5 mai inclusiv), Nicusor Dan si Uniunea Salvati Bucurestiul au strȃns donatii in valoare de...
Publicitatea din Romania n-a intrat in competitie cu agentiile internationale la Epica Awards
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
Marti, 03 Noiembrie 2015
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in Mese de poveste in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

IAA
Au facut intr-un an ceea ce lui Sarbu, Psatta si Vartosu le-a luat o viata. Excelentele sale Smiley si Bartos.
Joi, 27 Februarie 2014
 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.

La revedere P&G pentru Heineken. Horhoianu - noul marketing Heineken, a lucrat pe 8 piete in Balcani
Marti, 04 Februarie 2014
 De la inceputul lunii februarie, Narcis Horhoianu, fostul marketing Procter & Gamble pe opt piete din Balcani, a intrat  in echipa de management Heinken Romania si va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere.
Presedinte IAA Worldwide din Romania. Felix Tataru ar putea deveni Presedinte Global IAA din 2016.
Vineri, 28 Iunie 2013
 Ales de curand Senior Vice President al IAA, functia presupune ca dupa trei ani de mandat fondatorul grupului GMP va deveni automat Presedinte Mondial al IAA. Noii membri din Consiliul Director au mandate valabile pana in luna mai 2016.
UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Miscare de 5 Milioane. Kinecto ( Tempo ) a fost achizitionata de Aegis Media prin divizia Isobar
Marti, 14 Mai 2013
 Agentia digitala Kinecto, parte a Tempo Creative Group, a fost achizitionata integral de grupul Aegis Media prin divizia Isobar, pentru un business de peste 5 Milioane de euro, conditionat de performante viitoare.
Victor Dobre, IAA, despre Ordonanta: “Pierd toate cele 3 categorii implicate, de la clienti, la media si agentii
Luni, 03 Decembrie 2012
 “Pe de alta parte, exista o sansa (mica, ce-i drept) ca mediile din audiovizual sa piarda chiar si in termeni de independenta. Disparand interfata agentiilor, furnizorul de media poate fi expus direct (la extrem) chiar si unor interventii pe continutul editorial sau, invers, clientii pot deveni victime de santaj.”

“Vom scoate afara spoturile TV foarte ieftine Mihai Craiu, Realitatea TV din Publicitate
Vineri, 15 Iulie 2011
 Mihai Craiu, Managerul Media Consulta International, compania care administreaza vanzarile Realitatea TV, Money Channel si Romantica spune ca posturile de televiziune vind pe piata de publicitate in medie de 800.000 EUR pe luna, incasari corectate de sezonalitatea vanzarilor.

5 ani este destul. Felix Tataru nu mai vrea Presedinte. Candideaza doar in bordul IAA
Vineri, 17 Iunie 2011
 Dupa alegerile din 29 iunie, Felix Tataru va deveni Senator – pozitie pe care o au deja toti fostii Presedinti IAA – Veronica Savanciuc, Mihail Vartosu, Mihai Ghyka sau Bogdan Enoiu, ca sa ii numim pe cei la carma International Advertising Association, Romanian Chapter din ultima perioada. Pe scurt, IAA Romania.  
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
Bogdan Branzas crede ca Explore Carpathian Garden are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
Joi, 29 Iulie 2010
 „Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Effie Awards nu-si recunoaste castigatorii
Vineri, 11 Iunie 2010
 Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Agentie de Client Service cu 1 Mil.EUR pe an si 4-5 oameni
Marti, 30 Martie 2010
La un an de la infiintare, si cu 4-5 angajati la care se adauga colaboratori, Cristin Tocan, fondatorul companiei de evenimente si servicii BTL Evenimento estimeaza ca a inregistrat anul...
1 2 »