UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 ( adplayers, Iulian Toma)  Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) solicita postului de televiziune Antena 3 acuratete in relatarea evenimentelor si respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele contesta forma actuala a ordonantei si incearca sa faca presiuni pentru modificarea ei”,  utilizate in mod eronat de postul de televiziune, intr-un material video difuzat in ziua de 12 iunie 2013, despre propunerile de modificare a OUG 25/2013.

UAPR reaminteste ca alaturi de International Advertising Association (IAA) a propus in mod public Parlamentului Romaniei adoptarea unui amendament la OUG 25/2013, de modificare a Legii audiovizualului, in completarea actului normativ adoptat de guvern in regim de urgenta in luna aprilie. Cele doua asociatii au depus propunerea de amendament la Parlament si au facut public continutul acestei propuneri prin intermediul unei ”Scrisori deschise”.

Amendamentul UAPR si IAA propune ca beneficiarii finali ai publicitatii televizate sa aiba posibilitatea de a alege modalitatea de achizitie a spatiului publicitar, atat direct cat si prin intermediari mandatati, in mod total transparent, al preturilor aplicate de catre radiodifuzori.  Propunerea UAPR si IAA ar asigura o transparenta totala fiscala, o transparentizare a relatiilor comerciale si mentinerea dreptului fiecarei companii de a-si alege liber partenerii contractuali.

”Am observat in ultimele saptamani numeroase comentarii malitioase, incorecte si rau intentionate pe care trustul Intact le-a lansat, in incercarea de a garnisi suportul pe care acest grup il ofera OUG 25/2013, un act normativ fata de care s-au opus agentiile media, clientii si statiile tv” a declarat Radu Florescu, presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania. „In acest context, in care punem sub semnul intrebarii acuratetea relatarilor in chestiuni minore, cum ar putea fi considerata de incredere relatarea unor subiecte mult mai importante si mai grave de catre acest trust” mai spune oficialul UAPR.

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania analizeaza de asemenea posibilitatea de a sesiza Consiliul National al Audiovizualului, cu privire la lipsa de acuratete a relatarilor pe care postul de televiziune Antena 3 le-a prezentat in cadrul jurnalelor de stiri din 12 iunie 2013, in legatura cu demersul public initiat, pentru amendarea OUG 25/2013, de modificare a Legii audiovizualului.

 Mai mult in OUG 25Legislatie


PUBLICITATE: