Continua Scoala IAA de Marketing si Comunicare si MentorIAA. 500 de euro + TVA, in rate, pentru studenti
Luni, 27 Ianuarie 2020

Studentilor (licenta, master sau doctorat, cu sau fara frecventa, de la institutii de stat sau private) le sunt dedicate doua module din cadrul Școlii IAA: Fundamentele Marketingului si Comunicarii – 20 martie – 11 iunie, Strategie si Planificare Media – 27 februarie – 23 mai

AdPlayers. info

In 2020, IAA Romania continua sa isi consolideze misiunea educationala prin cele doua programe: Școala IAA de Marketing si Comunicare si MentorIAA, anunta reprezentantii filialei locala IAA. Astfel, studentilor (licenta, master sau doctorat, cu sau fara frecventa, de la institutii de stat sau private) le sunt dedicate doua module din cadrul Școlii IAA:

Fundamentele Marketingului si Comunicarii – 20 martie – 11 iunie

Strategie si Planificare Media – 27 februarie – 23 mai

Pentru acestea, studentii au un pret dedicat (500 eur + TVA) si posibilitatea de a plati in rate. Astfel, raportat la alte costuri ale educatiei, un modul costa aproximativ doua treimi din pretul unui an universitar, iar la finalul acestuia cursanta sau cursantul obtine o intelegere practica, aprofundata a diferitelor nise de marketing sau, respectiv, media. Poate mai important decat atat, ea sau el intra intr-o comunitate de profesionisti practicieni, profesori dar si colegi, iar asta il/o va ajuta sa isi gaseasca jobul potrivit.

Pentru cei care au deja cativa ani de experienta dar vor sa sa isi aprofundeze cunostintele, Școala IAA propune doua module:

Strategie de Marketing si Comunicare Digitala – 3 aprilie – 11 iulie

Marketing si Comunicare Strategica – 20 martie – 11 iulie

Bineinteles, modulele Fundamentele Marketingului si Comunicarii si Strategie si Planificare Media sunt deschise si celor mai experimentati care isi doresc sa isi schimbe parcursul profesional.

In acest an, IAA a consolidat si MentorIAA, un program de mentorat gratuit dedicat celor care studiaza marketingul si comunicarea. MentorIAA presupune o relatie de prietenie profesionala, de la egal la egal, intre un senior din industrie si un student, un schimb de experiente reale, de la job, de idei.

Obiectivul acestui program, completat de seria de discutii MentorFEST, este sustinerea parcursului educational al studentului de catre mediul de business. Cu alte cuvinte, mentorii inscrisi in program, vorbitorii de la MentorFEST si organizatorii creeaza un cadru prin care studentii sunt ajutati sa poata lua decizii constiente si asumate in ceea ce priveste cariera lor viitoare.

Inscrierile in MentorIAA se fac gratuit, pe site-ul scolii.

Profesionistii care au participat in primele doua editii ale programului MentorIAA sau in alte programe de mentorat au remarcat ca in aceste contexte au si ei foarte mult de invatat, in mod mai putin asteptat. Chiar daca seniorii – mentori sunt cei care impartasesc din cunostintele lor practice, aceasta invatare participativa e de asemenea foarte valoroasa pentru ei. Efectul este ca ii scoate din zona de confort si ii asaza fata in fata cu cineva dintr-o alta generatie, poate cu 15-20 de ani mai tanar, de la care pot afla alte moduri de a gandi si a percepe lumea, insighturi specifice categoriei de varsta si chiar trick-uri tehnologice.

Prin aceste programe complementare, IAA Romania isi propune sa sustina demersurile de dezvoltare profesionala a industriei pe orice palier de experienta, prin facilitarea intalnirilor offline (MentorFEST), a schimburilor de experienta non-formale (MentorIAA) si prin cursurile tip mini-MBA de la Școala IAA.


PUBLICITATE: