‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...
In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?
Nora Ionita era Managing Director la agentia Lowe Public Relations de la infiintarea companiei, din prima parte a anului 2006
Producatorul emisiunii si redactorul sef al revistei Pro Motor - Eduard Darvariu, spera ca in curand sa ofere si o emisiune radio cu acelasi nume