Ema Prisca (Graffiti BBDO), AdPlayersCRITIC- Viral Lowe: ' ' Concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit ' '
Luni, 14 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, despre Viralul Lowe:

 

"Eu n-am primit viralul asta, desi sunt spamata din multe parti cu tot felul de chestii. Cand AdPlayers m-a intrebat ce cred despre viralul Lowe, mi-am intrebat colegii daca stiu despre ce-i vorba si vreo doua voci lipsite de entuziasm mi-au recomandat sa nu-mi bat capul. Asta in ciuda faptului ca viralul era adresat industriei (nu? clienti, furnizori, alte agentii).

 

Asadar, concluzia mea e ca viralul asta nu are virus si ca atare nu s-a raspandit. N-a ajuns la mine, desi, repet, ajung tone de lucruri publicitare sau nu, de la o plaja larga de senderi.

 

M-am uitat la viral pe linkul trimis de AdPlayers. Si inteleg de ce nu s-a dus. E simplu. Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita. O injuratura.

 

Nimic din ce se intampla acolo nu e amuzant, iesit din comun, curios sau macar interesant. Nu, ci o injuratura din zona de curaj al filmului romanesc din anii 90'. Dar sunt sigura ca viruselul s-a bucurat de mare succes in randurile oamenilor de la Lowe si mai ales printre prietenii obraznicului din cale afara."

Seria de opinii sub titlul AdPlayersCRITIC despre Viralul Lowe vine ca urmare a campaniei virale semnate de Lowe in ultimele zile, cu ocazia relocarii grupului de comunicare. Intr-o executie a seriei virale, „ultimul angajat”, unul dintre protagonistii caruia i se ia laptop-ul la care lucra inca, probabil in iuresul mutarii, nu se da in laturi de la folosirea in film expresiei: „mai usor ba, in p...la mea cu laptop-ul”. Potrivit oficialilor de comunicare, incepand cu data de 7 aprilie 2008, Grupul Lowe, din care fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection si Lowe Public Relations, functioneaza la o noua adresa.  

 

Opiniile legate de productia virala sunt asteptate pe adresa info[at]adplayers.ro.



 


PUBLICITATE: