Rezultatele cautarii dupa : "v"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Capital face abonamente pe 2008 cu Brands&Bears
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Ne vedem la Pilu. Pana la 12.
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Daca v-ati facut astazi planuri pentru pauza de pranz, dati masa unui sarac si mancati un covrig pe drum ca sa-l vedeti pentru ultima oara pe Pilu
Prima campanie dezvoltata local pentru La Festa, de ADDV Euro RSCG
Joi, 22 Noiembrie 2007
ADDV Euro RSCG a semnat prima campanie de imagine dezvoltata la nivel local pentru La Festa de la Tymbark Maspex Romania, creatia fiind importata anterior din Polonia
Castigatorii Romanian PR Award 2007
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este  Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Castigatorii romani la Golden Drum
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Naumovici: “Trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice ”
Marti, 18 Septembrie 2007
„Indiferent cât de bine sau cât de prost se face publicitate, daca s-a auzit de marca ta, se vinde”, reia Bogdan Naumovici - Chief Creative Oficer la Leo Burnett, pentru cursurile Qualians, o declaratie mai veche pentru AdPlayers.ro
Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Lowe porneste caravana Kinder
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Cu o tinta de 500 Mil. USD în urmatorii 2 ani, IMSG vrea locul 10 în lume
Marti, 11 Septembrie 2007
Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba în România în urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa între 10 – 15 Mil USD, anuntând pentru urmatoarele 2-3 saptamâni si o alta achizitie româneasca
Dacia Logan conteaza pe Graffiti BBDO
Luni, 10 Septembrie 2007
Logan este o masina pe care poti conta, o masina care nu te lasa la greu, formulat, spun autorii, si in sloganul – „Conteaza pe Logan”
Dacia Logan KissFM este motorizata de Graffiti BBDO si Media Direction
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
V+O Communication face PR pentru noul catalog IKEA
Joi, 23 August 2007
Prezenta in Romania incepand din 2006, din portofoliul V+O Communication Romania fac parte companiile: COSMOTE Romania, Germanos Romania, Romtelecom, IKEA, Microsoft, Coca-Cola, METRO si  real,-
'Nu este prima data cand se face aluzie la cuplul Moni & Iri in publicitatea romaneasca'- AdPlayersCritic / French Toast
Luni, 23 Iulie 2007
Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat la AdPlayersCritic – analiza unor campanii recente de comunicare facute de oameni de publicitate - un director de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media: Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director la Adviser | ChilliMedia si Cristian Parvan - Research Director &...
Graffiti BBDO merge la Drum catre Golden Drum cu Pepsi
Joi, 05 Iulie 2007
Dupa ce, in anii trecuti, agentia a plecat la "Drum catre Golden Drum" cu Dacia si Scandia, Graffiti BBDO lanseaza de acesta data a V-a editie a concursului de creatie publicitara impreuna cu Pepsi
'Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor, pentru ca, in momentul de fata, dupa ce se termina AdOr-ul nu raman in urma lui reclame. Raman numai agentii! El este, prin urmare, un festival de agentii si nu un festival de publicitate si asta-i marea lui problema", mai spune directorul executiv  DDB Bucuresti despre festivalul autohton
CNA respinge spotul
Joi, 17 Mai 2007
Spotul "pro vot" realizat de agentia GMP pentru referendumul din 19 mai a fost respins de la difuzarea in regim de spot social in sedinta CNA de astazi, dar "in aceste conditii, vom incerca sa-l facem cat mai vizibil pe internet'", a spus Felix Tataru, Managing Director la GMP, agentia care a semnat realizarea reclamei si care a dat play spotului pe YouTube