Cristian Mucichescu, OMD: ''Mi-as dori sa existe posibilitatea ca in viitor sa lucrez din nou cu oamenii de la PEPSI''
Miercuri, 05 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

OMD a confirmat venirea lui Cristian Mucichescu in pozitia de Managing Director al OMD Romania, agentie de media full-service apartinand Omnicom Media Group Romania.

 

Numirea vine sa mai confirme deasemenea si previziunile AdPlayers care scria de curand, dupa despartirea lui Mucichescu de fosta agentie, ca ex Directorul Executiv la Media Direction urma sa fie succesorul la sefia OMD, dupa despartirea de Ruxandra Stefan, Managing Director al companiei de media pana in luna februarie 2008.

 

Mucichescu era cunoscut retelei de media OMD datorita contului de media Pepsi pe care l-a condus la Media Direction. Se pare ca „Dare for more” l-a facut pe fostul sef al contului de media de la Pepsi sa indrazneasca la pozitia de Managing Director al OMD, pozitie pe care a si castigat-o dealtfel.

 

Cum a intrat Cristian Mucichescu prima data in vizorul OMD, daca va mai lucra Mucichescu pentru Pepsi am incercat sa aflam mai jos:

 

AdPlayers: Cand a inceput povestea cu OMD? Cand v-ati intalnit prima oara?

Cristian Mucichescu: Povestea a inceput undeva in afara granitelor tarii, in Maroc, in urma cu aproape 2 ani. Era o intalnire BBDO  pentru clientul Pepsi cu specialisti din domeniul comunicarii de la toate companiile BBDO din regiunea EMEA.

 

Acolo l-am cunoscut pe directorul international de media pentru Pepsi, unul dintre oamenii de la OMD care raspundea de contul de media pe o zona destul de intinsa – Europa, Asia Mica si Orientul Apropiat. Am discutat atunci pt prima data despre Romania, despre PEPSI si despre OMD Network. Am fost fascinat privind prezentarile globale si mi-am dat seama ca as vrea si eu sa ma alatur celor care lucreaza pt PEPSI nu numai local dar si international.

 

In momentul in care mi s-a propus sa intru in echipa celor care contribuie la adunarea de informatii pentru piata europeana si internationala am zis DA. Intors acasa am solicitat acordul directorului general al Media Direction si l-am obtinut.

 

Asa a inceput o colaborare pe zona de raportare catre acest organism OMD, care strangea informatii si date despre toate actiunile Pepsi si care furniza la randul sau informatii sau idei despre ce s-a facut in diverse tari. Eram astfel in cunosinta de cauza cu tot ce se intampla pe contul Pepsi, avand acces la noutati de ultima ora – un schimb benefic atat pentru contul din Romania cat si pentru piata internationala.

 

Dupa cateva luni de zile de la aceasta intalnire si incepere a colaborarii, relatia mea cu OMD-ul a crescut, in sensul in care am avut practic prima mea intalnire pe media, pe contul PEPSI, cu reprezentantii agentiilor OMD din aproximativ 30 de tari.

 

AdPlayers: Pepsi nu este un client OMD, cum va continua aceasta relatie?

Cristian Mucichescu: Parasind echipa Media Direction raspunsul este simplu: colaborarea mea in ceea ce priveste acest cont s-a incheiat. Este adevarat ca, avand in vedere ca am lucrat 6 ani de zile pentru acest cont, mi-as dori sa existe posibilitatea ca in viitor sa lucrez din nou cu oamenii de la PEPSI.

 

AdPlayers: Putem spune ca este contul care te-a adus practic in agentia OMD?

Cristian Mucichescu: Cu siguranta ca un procent important este si munca pe contul PEPSI. Nu as putea sa spun insa cat.

 

AdPlayers: Cum avenit propunerea de a lucra pentru OMD?

Cristian Mucichescu: Am fost surprins. Dar am inteles ca lor li s-a parut firesc ca printre cei care au fost intervievati pentru acest post de a conduce OMD sa fiu inclus si eu. Si, trebuie sa recunosc, este posibil ca aceasta colaborare pentru Pepsi de 2 ani de zile sa fi constituit un atu in plus pentru mine.

 

AdPlayers: Care ar fi obiectivele noului Manging Director la OMD?

Cristian Mucichescu: Mai intai sa inteleg foarte bine rolul meu in cadrul echipei OMD, si sa inteleg problemele oamenilor, ale agentiei, ale clientilor, daca acestea exista. Pe termen mediu si lung ar trebui sa reusim ca OMD Romania sa fie mandra de apartenenta  si renumele capatat de reteaua Internationala OMD–acela de cea mai premiata agentie de media.

 

AdPlayers: Cati oameni are agentia?

Cristian Mucichescu: In acest moment agentia are in jur de 25 de oameni.

 

AdPlayers: Cum a fost despartirea de Media Direction?

Cristian Mucichescu: Grea. Din mai multe motive: 6 ani pe acelasi client. Apoi despartirea de oamenii de la Media Direction.

 

AdPlayers: Au fost incercari din partea managmentului sa ramai la Media Direction?

Cristian Mucichescu: Initial da, pana cand s-a inteles ca decizia mea de a ma desparti de agentia de media era una definitiva.

 

AdPlayers / CV

Cristian Mucichescu - Managing Director al OMD Romania

11 ani in jurnalism

Acum Managing Director al OMD Romania, Cristian  Mucichescu a inceput sa lucreze la Radio: 88-92. In 1990 - in paralel cu serviciul la radio incepe sa colaboreze ca ziarist la Zig Zag. S-a angajat la Evenimentul Zilei in 92, pe atunci sub conducerea lui Cristoiu, ziar unde a lucrat pana in 1997. Pleaca, tot cu Ion Cristoiu, la National, echipa unde a lucrat pana in 1998, atunci cand cand incepe sa lucreze pentru Prima Tv. Urmeaza o perioada scurta la un proiect al trustului MediaPro - ziarului Informatia de Pranz, dupa care paraseste jurnalismul in 1999.

 

11 ani de marketing si comunicare

Cu 11 ani de marketing si comunicare, Mucichescu a inceput sa lucreze pentru un proiect local propriu in 1997, in paralel cu activitatea jurnalistica. In Ianuarie 2000, se alatura Mindshare Media (WPP),  agentia de media in cadrul careia a fost pana in 2001. Trei luni a lucrat pentru Tempo (unde marturiseste ca nu si-a gasit locul) si a urmat apoi o perioada pentru un proiect al unei alte agentii locale – Babel.

 

Se desparte de publicitatea locala la sfarsitul anului 2001 cand a intrat in echipa Media Direction, in ianuarie 2002, la doar 6 luni de la infiintarea agentiei de media din grupul BBDO Romania. La Media Direction a fost Senior Media Manager pana in noiembrie 2006, cand a fost numit Director Executiv. Paraseste compania de media din grupul BBDO Romania, in februarie, pentru a deveni

 numarul 1 la OMD Romania.

 

Mucichescu a lucrat pentru clienti precum: PepsiCo, Generali, Walmark, Lukoil, Campofrio, Novartis Consumer Healthcare, Amigo, Bayer, Supreme Chocolat (brandurile Primola, Novatini, Ulpio) sau Unicredit.


PUBLICITATE: