'Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului' Eliza Rogalski, Rogalski Grigoriu
Vineri, 03 Octombrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

AdPlayers:

- cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award

- ce v-a placut (laude)

- ce nu v-a placut (critici)

 

Eliza Rogalski (foto), Managing Partner, Rogalski Grigoriu:

O sa incep cu ultima intrebare, care e carcotasha :)

Daca ar fi fost un festival de publicitate, porobabil s-ar fi lasat cu sange, cum am mai vazut. Din nefericire pentru iubitorii de telenovele, in PR-ul din Romania nu o sa se vada niciodata sangele pe care il vedem pe la festivalurile de publicitate, din simplul motiv ca la PR se premiaza campanii reale, pentru clienti care platesc fee-uri si bugete ca sa-si atinga un obiectiv. Si mai este un lucru: in PR cred ca putem sa vorbim de un "magic circle" asa cum se intampla in avocatura. Cand esti in "magic circle" esti la fel de valoros si cand esti agentia anului, si cand nu esti. Important sa fii constant in perfectiune.

Am fost unul din cei mai constanti sustinatori ai acestui festival din 2004, pentru ca el ne-a ajutat sa invatam si sa devenim ceea ce suntem azi si vom fi maine. Ne-a deschis foarte mult perspectivele asupra nivelului international si ne-a ajutat pe noi sa intelegem ce ne lipsea ca sa se vorbeasca despre PR-ul romanesc cu respect, asa cum se vorbeste astazi.

 

Competitia este benefica dar nu exclusiva. Adevaratele agentii ale anului se vad la clienti, in fiecare zi, iar trofeele de aur sau de argint in meseria asta se iau, de exemplu, si atunci cand clientii trimit flori dupa vreo conferinta de presa. Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor clienti. Dimpotriva - ne intalnim in pitch-uri, ne intalnim la clienti (sunt clienti care lucreaza cu 2 agentii de PR in paralel), lucram foarte bine impreuna fara sa ne faultam dupa principiul varsarii de sange in public.

 

Am inscris 11 campanii, au fost nominalizate 9 campanii si au fost premiate 6 campanii.

 

Ce ne-a placut? Faptul ca PR Award a ajuns o competitie atat de importanta incat James Grunig a acceptat sa o prezideze. Si faptul ca am vazut in competitie niste campanii de PR de exceptie care ne-au ajutat sa intelegem ca nivelul industriei este foarte ridicat”

Lucrezi pentru o companie de PR relevanta in Romania? Asteptam si opiniile tale despre PR Award:

- cu ce-ati venit acasa / ramas dupa Romanian PR Award

- ce v-a placut (laude)

- ce nu v-a placut (critici)

la telefon 0724 089 333, sau pe adresa:


PUBLICITATE: