Ruxandra Stefan( ex OMD, acum Media Direction): 'Perceptia mea si cea a noului CEO Omnicom Media Group cu privire la rolul sau in organizatie erau complet diferite'
Luni, 25 Februarie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)


Dupa o demisie anuntata in ultima decada a lunii ianuarie, Ruxandra Stefan se desparte de OMD din pozitia de Managing Director. 

Motivele par sa fie legate de lipsa unei viziuni comune cu cea a CEO-ului Omnicom Media Group instalat in a doua jumatate a anului trecut.

 

Acum Ruxandra Stefan este New Business Director la Media Direction, companie de care se despartea la inceputul lunii februarie fostul director executiv – Cristian Mucichescu, in responsabilitatea caruia cadeau si sarcinile de New Business.. 

Sa fie o rocada?

 

AdPlayers: Vorbind despre despartirea de OMD care au fost motivele despartirii?

Ruxandra Stefan: Am primit cu foarte mare incredere decizia actionarilor de a lansa platforma Omnicom Media Group la inceputul anului 2008, considerand-o ca pe o oportunitate de dezvoltare in primul rind pentru OMD, cea mai importanta componenta a grupului.

 

Vedeam un rol activ din partea noului management OMG in a consolida business-ul prin atragerea de noi conturi internationale si locale, precum si de a imbunatati profitabilitatea organizatiei printr-un management financiar eficient la nivel de grup.

 

Am constatat insa, la scurt timp de la numirea CEO al Omnicom Media Group ( Carmen Tanasie n.r.), ca perceptia mea si cea a noului CEO al OMG cu privire la rolul sau in organizatia nou creata erau complet diferite. Am facut aceasta schimbare in momentul in care am constientizat faptul ca o gura de aer proaspat este tot ceea ce am nevoie pentru a putea sa ma dezvolt din punct de vedere profesional, continuind sa fac ceea ce-mi place.

 

AdPlayers: Care au fost totusi principalele motive care v-au dus la despartirea de OMD?

Ruxandra Stefan: Cred ca asteptarile mele erau foarte mari, in principal vorbind despre o cunoastere solida a business-ului de media, un management financiar de elita si nu in ultimul rind un stil de management orientat catre angajti - deoarece cred ca intr-o piata mica si extrem de dinamica precum a noastra, oamenii urmeaza sau parasesc manageri, nu organizatii.

 

AdPlayers: Putem vorbi de o rocada Ruxandra Stefan cu Cristian Mucichescu ?

Ruxandra Stefan: Nu este o rocada pentru ca m-as fi alaturat echipei Media Direction incepand cu luna martie chiar daca Cristian Mucichescu ar fi ramas la Media Direction.

 

Din cite stiu, functia de director executiv, detinuta anterior de Cristi (Mucichescu n.r.) nu va fi preluata de nimeni. Media Direction are o structura de management bine conturata, iar pozitia de New Business Director pe care o voi ocupa incepind cu luna martie va completa aceasta structura, largindu-i ariile de competenta.

 

AdPlayers.ro: Ce inseamna noua pozitie, principalele atributii?

Ruxandra Stefan: Am avut o discutie de principiu, urmind sa intram in detalii dupa ce voi ajunge la Media Direction (Martie n.r.).

 

Imi doresc ca prin experienta si cunostintele mele in domeniu sa contribui in mod semnificativ la tot ceea ce va realiza compania de acum inainte, ajutand-o sa devina si mai puternica si sa se diferentieze din punct de vedere calitativ in aceasta piata foarte fragmentata.

 

AdPlayers: De unde a venit propunerea de a lucra pentru Media Direction? Va cunosteati cu Media Direction - impreuna cu OMD ati construit un pol de media cu un volum cumulat al celor doua companii..

Ruxandra Stefan: Discutiile cu privire la oportunitatea de a ma alatura Media Direction au avut loc dupa data de 22 ianuarie, cand am demisionat din pozitia de Managing Director la OMD. Am ales Media Direction pentru ca are o echipa foarte buna de profesionisti si am avut o colaborare anterioara foarte buna cu managementul agentiei.

 

 


PUBLICITATE: