Rezultatele cautarii dupa : "uri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Dupa 15 ani de MediaPro, Mihnea Vasiliu a ales Realitatea
Miercuri, 15 August 2007
“Am ales Grupul Realitatea-Catavencu pentru ca pozitionarea premium a acestuia ma atrage”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihnea Vasiliu - fost director executiv la MediaPro Group, de curand numit in consiliul de conducere Realitatea Media, dupa ce s-a intors de la Londra, unde si-a finalizat in ultimul an etapa finala a programului MBA pe care il urma
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Telekom Romania Mobile Communications intra in competitia de iarna. Mari schimbari pentru clienti. Mobil asa cum vrei si comunicare nelimitata
Joi, 18 Noiembrie 2021
 „Ne pasa de clientii nostri si punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne straduim sa le oferim experienta mobila pe care si-o doresc. Aceasta inseamna sa le oferim mobilitate nelimitata pentru a ramane conectati oriunde si oricand, pe orice dispozitiv, fara probleme si fara griji. Si, la fel de...
Prospero da start eroilor in Maraton DHL
Miercuri, 25 Aprilie 2007
"Este suficient sa privesti fetele celor care trec poarta de finish ca sa realizezi ca ei sunt cu adevarat eroii timpurilor noastre", explica, pentru AdPlayers, Alexandu Calinescu, General Manager la Prospero, conceptul evenimentului "Maratonul DHL Stafeta Carpatilor "
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Proprietati antivirale din alimentele vegetale. Primele rezultate ale studiului Corona-AI, in timp record cu aplicatia DreamLab
Marti, 08 Decembrie 2020
 Utilizatorii DreamLab au ajutat Imperial College London sa finalizeze prima etapa a proiectului de cercetare Corona-AI in doar sase luni. Studiul a identificat molecule cu proprietati antivirale din alimentele obisnuite pe baza de plante si medicamente care s-ar putea dovedi eficiente impotriva virusului...
Cel mai bun portal pentru dezvoltarea interfetelor. VTEX a castigat„Best Interface Developer Portal” la  DevPortal Awards 2023.
Vineri, 12 Ianuarie 2024
 
 
"VTEX ne-a impresionat cu designul lor curat. Au impachetat o multime de informatii fara a compromite spatiile libere. Site-ul ofera multe zone de explorat, dar nu se simte inghesuit sau claustrofob. VTEX ne-a incantat cu nota umana a design-ului", au declarat reprezentanti ai...
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
Miercuri, 04 Octombrie 2023
 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
 Aproximativ 20.000 de tranzactii ING Bank Romania la Summer Well, prin serviciul de Top-up ING in cadrul festivalului
Vineri, 25 August 2023
 ING Bank Romania este, incepand din acest an, banca oficiala a festivalului Summer Well, iar cei peste 90.000 de participanti au avut la dispozitie modalitati simple si eficiente de plata pe durata celor trei zile de eveniment.
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie ,,My BMW Service''
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
Proiectul Centenar Bucuresti 100: Ocupatie, Razboi, Unire prezinta Capitala viitoarei Romanii in timpul ocupatiei germane din 1916-1918 si a Serbarilor Unirii din 1918
Joi, 13 Decembrie 2018
„In cadrul acestui proiect ne-am propus sa abordam intr-un mod atractiv o perioada din istoria Bucurestiului si a Romaniei relativ putin cunoscuta de publicul larg si despre care nu se vorbeste destul, mai ales ca este premergatoare Marii Uniri din 1918: ocupatia capitalei de catre armata germana in timpul Primului...
McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
Cu un buget de peste 350.000 de euro, Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile lanseaza al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului In Stare de Bine
Luni, 12 Iunie 2023
 Dedicat ONG-urilor, valoarea finantarilor se situeaza intre 10.000 si 60.000 de euro per proiect, iar propunerile de proiecte pot fi depuse de catre organizatiile interesate pe platforma 
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Telekom Romania premiaza utilizatorii aplicatiei MyAccount. Noua campanie pune la bataie o tombola cu premii.
Vineri, 04 Decembrie 2020
 Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel...
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...