McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020

 

Credit. plandeviata.ro

McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”

Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.

AdPlayers. info

McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”, anunta autorii.

Tinerii care parasesc sistemul institutionalizat de protectie sociala din Romania reprezinta unul dintre grupurile vulnerabile din Romania, potrivit Strategiei Nationale privind incluziunea sociala si reducerea saraciei 2015-2020 si de aceea demersurile pentru integrarea lor socio-profesionala sunt necesare si utile, atat lor cat si societatii, in ansamblu.

Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu. Adesea, nu au pregatirea necesara sa faca fata acestei provocari uriase.

Astfel, AFI Europe Romania si Asociatia The Social Incubator, ONG-ul partener, isi doresc sa ajute tinerii care parasesc sistemul la 18 ani sa se integreze mai usor in societate.

In cadrul primei editii, derulata in perioada ianuarie 2020 – ianuarie 2022, au fost selectati in program10 tineri carora li se asigura camin, job-uri si consiliere, pentru a le facilita integrarea sociala.

“Suntem bucurosi ca, alaturi de partenerii de la The Social Incubator, putem contribui la integrarea sociala si pe piata muncii a tinerilor mai putin norocosi care au nevoie de sustinere si ajutor pentru a putea avea un start bun in viata. Prin specificul activitatii de business, AFI Europe contribuie la dezvoltarea societatilor, construind cladiri de birouri, centre comerciale si rezidentiale – elemente importante in evolutia oraselor, iar acum, prin acest proiect, compania noastra are ocazia de a contribui si la dezvoltarea societatii din punct de vedere uman, social. Ii felicit pe cei 10 tineri care se descurca deja foarte bine in noile lor roluri si le urez mult succes in continuare”, a declarat Doron Klein.

“Scopul proiectului este de a-i ajuta pe acesti tineri sa isi asigure independenta pe termen lung, sa se integreze social si profesional. Programul este unul complex, personalizat pe nevoile si specificul fiecarui tanar si axat pe patru piloni: dezvoltare personala, educatie, integrare pe piata muncii si obiective punctuale (sanatate, spatii locative, initiative de antreprenoriat), tinerii dobandesc aptitudinile necesare tranzitiei catre viata adulta si increderea de care au nevoie pentru a putea sa-si faca auzita vocea. Metodele folosite in cadrul programului sunt: consiliere vocationala si psihologica; ateliere de autocunoastere si orientare in cariera; vizite exploratorii si stagii de practica; programe de mentorat si ulterior, sprijin pentru gasirea unui loc de munca platit”, a declarat Adriana Preda, Director Executiv The Social Incubator.

Companiile care doresc sa sprijine procesul de integrare sociala a tinerilor pot accesa platforma www.plandeviata.ro pentru a posta job-uri potrivite pentru tineri. Prima editie a campaniei se va termina in ianuarie 2022, pentru cei 10 tineri deja inrolati in program.

Asociatia The Social Incubator a fost infiintata in aprilie 2014 pentru a determina o schimbare reala si sustenabila in vietile tinerilor vulnerabili din Romania (cu precadere cei care au parasit - sau urmeaza sa paraseasca - sistemul de protectie a copilului, cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani), oferind solutii sociale inovatoare pentru acesti tineri. Abordarea este una personalizata, de tip 1-1, oferindu-le tinerilor un pachet complex de aptitudini ce le faciliteaza tranzitia catre viata adulta si asigurarea independentei.

AFI Europe este prezenta in Romania din 2005. Compania a dezvoltat si gestioneaza AFI Cotroceni, cel mai mare si de succes mall din Romania si unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrala si de Est. Centrul comercial se intinde pe o suprafata inchiriabila de aproape 90.000 metri patrati (GLA) si ofera vizitatorilor sai o zona extinsa dedicata activitatilor de divertisment, care include o varietate de optiuni de petrecere a timpului liber si peste 300 de magazine ale brandurilor locale si internationale, vizitate in medie de 50.000 de clienti pe zi.

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR


PUBLICITATE: