Aproximativ 20.000 de tranzactii ING Bank Romania la Summer Well, prin serviciul de Top-up ING in cadrul festivalului
Vineri, 25 August 2023

ING Bank Romania este, incepand din acest an, banca oficiala a festivalului Summer Well, iar cei peste 90.000 de participanti au avut la dispozitie modalitati simple si eficiente de plata pe durata celor trei zile de eveniment.

AdPlayers. info

ING Bank Romania este, incepand din acest an, banca oficiala a festivalului Summer Well, iar cei peste 90.000 de participanti au avut la dispozitie modalitati simple si eficiente de plata pe durata celor trei zile de eveniment.

Acestia au efectuat aproximativ 20.000 de tranzactii la punctele de Top-up ING de la festival. Pe langa acestea, festivalierii au avut si posibilitatea de a-si alimenta bratarile de acces prin optiunea de Top-up online, unde s-au inregistrat 34.000 de tranzactii. In plus, cele mai multe dintre tranzactiile din festival au fost realizate folosind carduri ING, iar 2 din 3 dintre acestea s-au facut prin telefon sau ceas. 

Participantii la festival au putut achita direct cu telefonul sau cardul la comerciantii care foloseau ING SoftPOS, aplicatia care permite agentilor comerciali sa incaseze utilizand doar telefonul mobil.


“Suntem o banca implicata in viata clientilor nostri, ghidati mereu de autenticitate. Cu fiecare produs, serviciu sau campanie, ascultam nevoile clientilor si tinem in echilibru calitatile care au facut din ING un love brand”, a spus
Dana Stefan, Events and Sponsoring Lead, ING.

,,Aceasta autencitate inseamna mai mult decat cifre sau obiective masurabile. Inseamna, printre altele, si hobby-urile pe care comunitatea ING le are, iar unul dintre ele este, fara doar si poate, muzica. Astfel, in acest an, am devenit unul dintre principalii sponsori Summer Well, festivalul unde am ascultat the Music of You. Fie ca vorbim de solutii rapide de plata, de standul ING cu numeroasele activari la care au fost cozi fara oprire, sau de scena dedicata underground-ului romanesc, primul nostru an alaturi de Summer Well a fost extraordinar si deja asteptam editia 2024, cand ne revedem pe Domeniul Stirbey din Buftea!”, a adaugat oficialul de evenimente si sponsorizari de la ING.

3 zile de muzica, distractie si premii in zona de activare ING Bank Romania

Standul ING, situat fix langa scena principala a festivalului, a fost vizitat de mii de persoane de toate varstele, iar peste 6.000 au interactionat direct cu activarile brandului. The Neverending Music of You a incurajat creativitatea si originalitatea celor prezenti si le-a oferit ocazia de a-si crea propria melodie cu ajutorul unei instalatii digitale.

Cele 1.350 de mix-uri unice create de tineri, adolescenti, dar si de parinti insotiti de copii au fost recompensate cu mii de premii, printre care paturi de picnic, borsete, ochelari sau pelerine de ploaie. Aproape 2.500 de festivalieri au trait experienta oferita de cabina Photo Duo, iar peste 1.800 au ales unul dintre tatuajele cu simbolurile ING X Music of You.

HIDDEN TRACKS STAGE & Leul ING Bank

Parte din distractia #MusicOfYou a fost si scena Hidden Tracks, sponsorizata de ING Bank si VISA. Aici, nume celebre din underground-ul romanesc, precum Rares, Paulina, LVX Machina, IOVA, Ana Coman, +She+ (Corina Sucarov), au atras mii de tineri.

Deloc de neglijat a fost si leul ING, mascota care a fost, fara doar si poate, cea mai instagramabila prezenta din intregul parteneriat. Festivalieri de toate varstele au venit la standul ING special pentru a cunoaste mascota deja faimoasa.

Prin parteneriatul incheiat anul acesta, ING Bank si Summer Well le-au oferit fanilor festivalului modalitati simple si eficiente de plata, dar si posibilitatea de a descoperi serviciile si produsele ING Bank dedicate noii generatii digitale native. Pe parcursul celor 3 zile de festival, pe scena Summer Well au urcat artisti renumiti pe plan international, printre care Florence + The Machine, Röyksop, YUNGBLUD, Tom Grennan sau Saint Levant.

ING Bank Romania a adus pe piata din Romania notiunea de lifestyle banking, care vizeaza acoperirea nevoilor bancare reale de zi cu zi, oferindu-i clientului libertatea de a-si trai viata asa cum isi doreste, pe plan personal, din punct de vedere financiar si profesional. Prin produsele si serviciile pe care le dezvolta, banca vine in intampinarea cerintelor si dorintelor clientilor sai, astfel incat acestia sa poata impleti pasiunile lor si timpul liber cu responsabilitatea si preocuparea pentru un viitor financiar mai sanatos.

Mai mult in Eveniment, Sponsorship, Banking si Servicii Financiare, Sponsoring


PUBLICITATE: