Rezultatele cautarii dupa : "cascaval"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
Luni, 12 Decembrie 2022
 Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea...
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Radio Romania a batut programe din 32 de tari. Argint la Worlds Best Radio Programs 2014
Joi, 17 Iulie 2014
 In competitie cu programe din 32 de tari, premiul international a fost acordat postului Radio Romania in sectiunea Entertainment, categoria Best Drama Special pentru programul “Metamorfoza”.

Cascavalul de PR Danone a plecat la Image. O felie ramane la Prais.
Joi, 25 Iulie 2013
 Estimat la peste 500.000 EUR  pe an, miscarea contului de comunicare si relatii publice are loc in urma unui pitch la care au participat cele mai relevante agentii de profil de pe piata romaneasca.

300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
Marti, 08 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)

Proiecte de packaging marca proprie Metro, la Lemon Studio
Marti, 10 August 2010
 De la inceputul anului si pana in prezent, agentia de publicitate se ocupa de o parte din serviciile de packaging marca proprie ale Metro, pentru care a realizat in jur de 50 de proiecte pentru Fine Food si Sigma
Licitatie de 1 Milion EUR Covalact la Candiso si Optimedia
Luni, 05 Iulie 2010
 Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza  in campania “Gustul Adevarat de Tara”  cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Bataie intre fosti colegi pe 6 Milioane EURO publicitate nationala in presa locala
Vineri, 28 Mai 2010
 Daca pana mai ieri media locala era aproape monopolizata de Arbomedia care detinea 53% din piata de publicitate nationala in presa locala, noua regie Midas Media intra si ea in...
Santaj Outoor: Cat imi dai ca sa-ti spun cat traiesti?
Miercuri, 14 Aprilie 2010

Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi...

Toni Delaco se face si nasul branzeturilor topite
Luni, 09 Februarie 2009
Noua campanie de comunicare Delaco este semnata de agentia CAP, cea care a realizat campania de promovare, agentia de publicitate aflandu-se in slujba lui Toni Delaco inca de la primele...
Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
Cap sta bine pe cascavalul Delaco
Joi, 04 Octombrie 2007
Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications
Brnza Nasal (Napolact) are o noua identitate
Marti, 02 Octombrie 2007
Integrat n noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas l constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
TV
The Ad Store a castigat Eurovita (GSK )
Joi, 29 Septembrie 2005
"Licitatia a fost stransa, participand nume mari din industria publicitatii, insa finalul a venit ca o surpriza poate neasteptata pentru unii, dar binemeritata pentru The Ad Store" spune Remus Frunza, General Manager al agentiei