Telekom Romania premiaza utilizatorii aplicatiei MyAccount. Noua campanie pune la bataie o tombola cu premii.
Vineri, 04 Decembrie 2020

 

Credit. Telekom / 999motive 

Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel putin o factura, sa reincarce din aplicatie o cartela Telekom sau sa activeze factura electronica direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount.

Adplayers. info

Telekom Romania a lansat o campanie cu premii saptamanale si lunare pentru clientii care utilizeaza aplicatia de management a contului MyAccount Telekom, anunta compania.

Cu acesta ocazie, campania detaliaza cele 999 de motive pentru care un client poate descarca, personaliza si utiliza un astfel de instrument digital. MyAccount este una dintre cele mai apreciate aplicatii de utilitati din Romania cu un rating 4,6/5 pe Google Play si 4,3/5 App Store. Datorita usurintei in folosire, aceasta si-a dublat numarul utilizatorilor in acest an, comparativ cu 2019, iar numarul de instalari a inregistrat o crestere cu 77% tot in acest an.

Noua campanie Telekom My Account se desfasoara pana pe 31 ianuarie 2021, iar premiile care pot fi castigate sunt urmatoarele:

Lunar:

?            2x Purificatoare de aer Xiaomi Mi Air Purifier 2H

?            2x Telefoane mobile Apple iPhone 12

?            2x Televizoare Philips 43PUS7555/12

?            2x Console Sony Playstation 4 SLIM

?            2x Apple Watch SE, GPS

?            2x Laptop-uri Apple MacBook Air 13 (2020)

Saptamanal:

?            8x Acumulatoare externe Joyroom

?            8x Boxe portabile Sony SRSXB01B

?            8x Camere foto instant Fujifilm Instax Mini 11

?            8x Camere video sport GoPro HERO7, 4K

?            8x Tablete Huawei MatePad T8

?            8x Casti Bluetooth Tellur Mood True Wireless

?            61x carduri Up Cadou MasterCard de 100 de euro

Pentru a participa la tombola, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi  personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel putin o factura, sa reincarce din aplicatie o cartela Telekom sau sa activeze factura electronica direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount.

Clientii Telekom care utilizeaza aplicatia se pot bucura de toate beneficiile legate de gestionarea serviciilor intr-un singur loc si multiplele facilitati asigurate de un astfel de instrument digital, insa vor contribui si la sustinerea unui proiect de responsabilitate sociala. La fiecare 10 instalari Telekom Romania face o sponsorizare de 1 euro catre o asociatie care sustine educatia si dezvoltarea locala, in limita a 10,000 de euro. Aceasta sponsorizare va ajuta copii din zone defavorizate sa continue scoala in mediul online, asigurandu-le calculatoare.

„In aceasta perioada dificila, si nu numai, am ajustat si simplificat constant modul de interactiune al clientilor nostri cu produsele si serviciile pe care le oferim. Noile functionalitati aduse aplicatiei mobile MyAccount au convins un numar tot mai mare de clienti sa-si gestioneze serviciile intr-un mod rapid si sigura declarat Gabriel TRAISTARU, Director Divizia Digitalizare, Telekom Romania.

,,Ne dorim sa incurajam in continuare adoptarea acestui instrument digital, sa rasplatim fidelitatea clientilor nostri, dar simultan sa sustinem comunitatile defavorizate sa beneficieze de dreptul la educatie chiar si in conditiile de pandemie”

Aplicatia MyAccount este un instrument digital de administrare a serviciilor de telecomunicatii cu ajutorul caruia clientii pot controla abonamentul de oriunde, oricand. Unul dintre marile avantaje ale aplicatiei este faptul ca utlilizatorii sunt in permanenta si directa legatura cu administratorii aplicatiei prin intermediul recenziilor sau al comentariilor pe e-mail sau la telefon.

Potrivit operatorului de servicii, MyAccount a primit imbunatatiri constante care raspund foarte exact nevoilor si asteptarilor acestora. Clientii pot plati cu un singur clic facturi sau accesa optiunea de reincarcare, pot activa factura electronica, pot reinnoi planul lunar, pot accesa instrumente de diagnosticare si solutionare incidente sau chiar discuta cu chatbot-ul Tim, asistentul digital care consilieaza clientii in procesul de achizitie de servicii si asigura suport tehnic.

Aplicatia mobila MyAccount este gratuita si disponibila oricarui client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play si App Store.

Mai multe despre campanie, pe pagina special dedicata: www.telekom.ro/999motive.

Mai mult in Campanii, Conturi


PUBLICITATE: