Rezultatele cautarii dupa : "un"
Ordonare dupa: data / relevanta  
300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
Marti, 22 Decembrie 2015
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Razboi. Comunicare Vodafone demolata de Telekom.
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Publicitatea romaneasca a luat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM Romania (McCann).
Vineri, 04 Decembrie 2015
 McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Video Emirates cu aproape 3 milioane de vizionari si peste 50.000 de preluari in doar 2 zile.
Joi, 29 Octombrie 2015
 Compania aeriana a inregistrat aproape 3 milioane de vizionari cu instructiuni de siguranta pentru un “zbor” cu 65.000 de pasageri pe stadion
10.000 de invitatii Slowly Veggie de la Burda. Vegetarieni, poftiti la masa!
Vineri, 23 Octombrie 2015
 Cati dintre cei chemati vor veni sau cati vor ramane, urmeaza sa vada editorul revistei care a trimis la cititori invitatii intr-un tiraj, cel putin deocamdata, de 10.000 de exemplare, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare.
Concept DDB (The Group), PR Porter Novelli. Promotie “Negru pe Alb Media Galaxy
Marti, 20 Octombrie 2015
 Cu un concept DDB (The Group) si relatii publice Porter Novelli, Media Galaxy lanseaza promotia „Negru pe Alb”, cu reduceri de pret de la 15% la 70% la 1000 de produse
Cotidian de targ tiparit in 800-1.000 exemplare. Lunarul Print Magazin face Print & Sign Daily.
Joi, 10 Septembrie 2015
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).
Refresh de brand Itsy Bitsy. Semnat de Go Studio (GMP Group)
Vineri, 28 August 2015
 Noul look este semnat de GO studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, atelier de creatie care a semnat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.

60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

Productia video s-a triplat la Unlimited Production. Comunicare interna cu 13% engagement.
Joi, 02 Iulie 2015
Cu peste 150 de furnizori in servicii de productie in portofoliul companiei, potrivit managerului Unlimited, un broker poate sa asigure cotatii de pret negociate pe volume de productie pe care un client obisnuit nu le-ar putea cumula nici pe parcursul mai multor ani de colaborare intre ordonator si prestatori de servicii.
Muzica si concerte la 100 de ani de Sticla Contur Coca-Cola
Sambata, 20 Iunie 2015
 Muzica, Dj si un concert cu Delia intregesc seria de evenimente Coca-Cola POP-UP STORE, comunicata de McCann PR.

Tipareste de un sfert de secol. Cu 27,6 Mil.EUR anul trecut, Infopress Group vrea 32 Mil. EUR in 2015.
Luni, 11 Mai 2015
 La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Viral cu 16 Milioane pe Facebook si 11 Mil. Youtube. “Legatura Unica (The Unique Connection) Pandora
Marti, 28 Aprilie 2015
 Pot copiii sa isi recunoasca mama fara sa o vada, doar bazandu-se pe intuitie si pe simturi? Cu peste 16 milioane de vizualizari pe pagina internationala Facebook si 11 milioane pe Youtube, un videoclip publicitar al marcii Pandora care a facut inconjurul lumii pe Internet ne spune ca Da! Filmul “Legatura Unica” poate fi vizionat aici.
Cartea salveaza Romania. 22.000 de cititori Libris.ro au donat Filantropiei peste 20.000 EUR
Joi, 02 Aprilie 2015
 22.000 de cititori ai Libris.ro si Salvati Copiii Romania au facut posibila o noua donatie de peste 20.000 de euro catre sectia de neonatologie a Spitalului Clinic Filantropia
Teddy Dumitrescu citat de Tolontan: Udrea a dat 20 Mil EUR in licitatii trucate catre TheGroup
Miercuri, 25 Februarie 2015
"
Banca indragostita romaneste. BT, oferte de DragoBT
Luni, 23 Februarie 2015
 
Vitrina a incheiat anul cu 2,5 Milioane euro. AMIN.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 "Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"
+27% pe piata de hartii creative la Antalis in 2014
Joi, 15 Ianuarie 2015
 Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, un procent de 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta  in 2010.

Primul loc in topul increderii in publicitate: Pliantele in cutia postala (67%)
Miercuri, 17 Decembrie 2014
 Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni),  televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).