Rezultatele cautarii dupa : "tiraj"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 »
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat într-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, în urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst România (SHR) a lansat dupa saptamânalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei într-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Libertatea are un nou Redactor Sef
Joi, 19 Octombrie 2006
Thomas Landolt (foto) spune ca Ana Nita a fost "prima optiune din planurile succesorale ale companiei Ringier pentru ziarul Libertatea", dupa ce, potrivit trustul de media, Adrian Halpert, fostul Redactor-Sef al ziarului, a decis sa paraseasca Ringier România
Edipresse AS România lanseaza trimestrialul Viva! Biografii
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS România va aparea începând cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se îndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vârste între 25-45 ani, cu resedinta în mediul urban si venituri medii sau peste medie
Bulgari intra pe coperta 1 la Tango
Luni, 02 Octombrie 2006
Lunarul Tango apare în luna octombrie cu o coperta tridimensionala, în care imaginea vedetelor de pe coperta se transforma în imaginea a doua sticlute de parfum, Bulgari Pour femme si Bulgari Pour homme
Casa si gradina în 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
23
Quelle România: 70.000 de clienti într-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
7 plus se vinde prin Cable Direct
Vineri, 07 Iulie 2006
Cotidianul pastorit editorial de Gheroghe Voicu va fi reprezentat in exclusivitate pentru vanzari de mare publicitate de catre regia de vanzari condusa Vlad Tudosie
Arbomedia vrea crestere locala de 70%
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
TARGET lunar de business PubliMedia
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
De maine, Time Out la timp liber
Miercuri, 01 Martie 2006
Potrivit Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania, revista de timp liber este condusa de Anca Ionita – Publisher ( ex-redactorul sef la Business Review) si va fi publicata de doua ori pe luna in 20.000 de exemplare, la un pret de 2,90 RON
Sanoma Hearst Romania scoate Cosmopolitan Magic
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experienta
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Ingerii europeni de la Biserica Neagra
Miercuri, 08 Februarie 2006
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
Business Publishing Group in BRAT
Luni, 06 Februarie 2006
Editorul revistelor Piata, Food & Bar Magazine si Pharma Business promite cat mai curand certificarea BRAT pentru toate publicatiile, incepand cu semestrul a doilea 2005
PubliMedia integreaza The One
Vineri, 09 Decembrie 2005
Revista lunara de la Inter Press Group a intrat in portofoliul companiei de publishing a grupului MediaPro si va fi relansata in primele luni ale anului 2006
Ringier Romania a tras Top 300 intr-un tiraj de 145.000 de exemplare
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
MediaPRO intareste milioanele MAXIM
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Oblique TV Magazin s-a schimbat cu Scala JWT
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
« 4 5 6 7 »