SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
SHR lanseaza Casa si gradina

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

SHR lanseaza Casa si gradina“Casa si gradina a preluat si adaptat pentru piata româneasca conceptul revistei VT Wonen”, afirma Radu Potolea (foto), Publishing Director Sanoma Hearst România (SHR). Potrivit directorului SHR, titlul VT Wonen ce apartine portofoliului international Sanoma este liderul segmentului în Olanda.

Titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco.

“Am încercat sa folosim experienta si know-how-ul colegilor din Olanda”, spune Potolea. „Revista a fost testata în focus group-uri iar rezultatele sunt mai mult decât încurajatoare. Reactiile clientilor de publicitate sunt si ele foarte bune. Avem toate premisele unei lansari de succes!”, este de parere executivul SHR.

„Despre oamenii care locuiesc în case”

SHR lanseaza Casa si gradina“Revistele de amenajari vorbesc despre case. Asa se zice”, spune Adela Parvu (foto), Redactor Sef al revistei. „Noi facem articole despre oamenii care locuiesc în case. Este o mare diferenta. Asa ajungem la esenta, asa atingem coarda sensibila a cititorului nostru, pentru ca interactionam cu el.”, subliniaza sefa redactiei diferenta specifica a celui mai nou produs care va aparea în portofoliul SHR.

Reprezentantii SHR spun ca redactorul-sef al revistei are o experienta de 8 ani în domeniu si a fost redactor-sef la “Practic-idei pentru casa si gradina”, redactor-sef “Util”, redactor-sef “Ideal Decor” si editor al suplimentului Jurnalul Casei Mele (Jurnalul National).

30.000 exemplare, 2.500 euro pagina de publicitate

Casa si gradina va avea pretul de 5.9 lei, 124 de pagini, frecventa lunara si un tiraj de 30.000 de exemplare. Tariful lista (Rate-card) pentru o pagina de publicitate este 2.500 euro. Dupa cum sustin reprezentantii revistei, campania de promovare a revistei va începe la sfârsitul lunii septembrie si va dura trei luni, cu desfasurare pe media tv, radio, print, outdoor,

SHR lanseaza Casa si gradina“Revista Casa si gradina va fi o aparitie marcanta în piata media a revistelor de gen din România", spune Cezar Burlan (foto), Advertising Sales Manager, Sanoma Hearst România.

“Pozitionarea “cea mai îndrazneata revista de amenajari interioare” , tirajul de 30,000 exemplare, apetitul pentru deosebit si totusi functional si accesibil, furnizarea de solutii reale pentru amenajari interioare vor atrage clienti de publicitate din toate categoriile specifice acestei industrii dar si clienti din domenii conexe cum ar fi electronice, auto, cosmetice, real estate si altele”, este de parere seful de vânzari de publicitate al trustului SHR.

Target

Conform editorilor, targetul revistei este definit de persoane cu vârsta între 25-50 de ani, majoritatea femei (60%), cu educatie medie si superioara, care au un venit mediu spre ridicat. Casa si gradina se adreseaza, spun autorii revistei, celor aflati în cautarea unei surse de inspiratie, receptivi la schimbari si carora le place sa decoreze si redecoreze, dorind sa-si transforme casele într-o expresie a identitatii proprii.

Potrivit editorului, Casa si gradina întregeste portofoliul Sanoma Hearst Romania, ce editeaza, în prezent, titlurile Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, mami, Femeia de azi, Scrii si câstigi!


PUBLICITATE: