SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
SHR lanseaza Casa si gradina

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

SHR lanseaza Casa si gradina“Casa si gradina a preluat si adaptat pentru piata romāneasca conceptul revistei VT Wonen”, afirma Radu Potolea (foto), Publishing Director Sanoma Hearst Romānia (SHR). Potrivit directorului SHR, titlul VT Wonen ce apartine portofoliului international Sanoma este liderul segmentului īn Olanda.

Titlul Sanoma Hearst Romānia al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata īn 26 septembrie, apartine ariei de home & deco.

“Am īncercat sa folosim experienta si know-how-ul colegilor din Olanda”, spune Potolea. „Revista a fost testata īn focus group-uri iar rezultatele sunt mai mult decāt īncurajatoare. Reactiile clientilor de publicitate sunt si ele foarte bune. Avem toate premisele unei lansari de succes!”, este de parere executivul SHR.

„Despre oamenii care locuiesc īn case”

SHR lanseaza Casa si gradina“Revistele de amenajari vorbesc despre case. Asa se zice”, spune Adela Parvu (foto), Redactor Sef al revistei. „Noi facem articole despre oamenii care locuiesc īn case. Este o mare diferenta. Asa ajungem la esenta, asa atingem coarda sensibila a cititorului nostru, pentru ca interactionam cu el.”, subliniaza sefa redactiei diferenta specifica a celui mai nou produs care va aparea īn portofoliul SHR.

Reprezentantii SHR spun ca redactorul-sef al revistei are o experienta de 8 ani īn domeniu si a fost redactor-sef la “Practic-idei pentru casa si gradina”, redactor-sef “Util”, redactor-sef “Ideal Decor” si editor al suplimentului Jurnalul Casei Mele (Jurnalul National).

30.000 exemplare, 2.500 euro pagina de publicitate

Casa si gradina va avea pretul de 5.9 lei, 124 de pagini, frecventa lunara si un tiraj de 30.000 de exemplare. Tariful lista (Rate-card) pentru o pagina de publicitate este 2.500 euro. Dupa cum sustin reprezentantii revistei, campania de promovare a revistei va īncepe la sfārsitul lunii septembrie si va dura trei luni, cu desfasurare pe media tv, radio, print, outdoor,

SHR lanseaza Casa si gradina“Revista Casa si gradina va fi o aparitie marcanta īn piata media a revistelor de gen din Romānia", spune Cezar Burlan (foto), Advertising Sales Manager, Sanoma Hearst Romānia.

“Pozitionarea “cea mai īndrazneata revista de amenajari interioare” , tirajul de 30,000 exemplare, apetitul pentru deosebit si totusi functional si accesibil, furnizarea de solutii reale pentru amenajari interioare vor atrage clienti de publicitate din toate categoriile specifice acestei industrii dar si clienti din domenii conexe cum ar fi electronice, auto, cosmetice, real estate si altele”, este de parere seful de vānzari de publicitate al trustului SHR.

Target

Conform editorilor, targetul revistei este definit de persoane cu vārsta īntre 25-50 de ani, majoritatea femei (60%), cu educatie medie si superioara, care au un venit mediu spre ridicat. Casa si gradina se adreseaza, spun autorii revistei, celor aflati īn cautarea unei surse de inspiratie, receptivi la schimbari si carora le place sa decoreze si redecoreze, dorind sa-si transforme casele īntr-o expresie a identitatii proprii.

Potrivit editorului, Casa si gradina īntregeste portofoliul Sanoma Hearst Romania, ce editeaza, īn prezent, titlurile Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, mami, Femeia de azi, Scrii si cāstigi!


PUBLICITATE: