"Nu vrea sa mai faca publicitate" dupa 7 ani de experienta
Miercuri, 22 Februarie 2006

Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experienta( AdPlayers.ro ) Incepand de ieri,”dupa o luna de proba, noul redactor-sef Imagoo este Ioan-Alexandru Bratianu”, se arata intr-un comunicat al revistei „concurente” pastorita de Iulian Trasa (foto), Publishing Director Imagoo.

„Alexandru a plecat in urma cu mai multe luni din GMP”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Iulian Trasa, detinatorul a 85% din actiunile editorului. „Mi-a spus ca nu mai lucreaza si nici nu si mai doreste sa lucreze in vreo agentie de publicitate, mai mult, nu vrea sa mai faca publicitate” , a adaugat in exclusivitate pentru AdPlayers si AdPlayers.ro executivul Imagoo.

Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experientaPotrivit reprezentantilor revistei, Alexandru Bratianu ( foto) are o experienta de peste 7 ani in publicitate, „lucrand pe pozitii de copywriter pentru clienti si branduri comerciale precum Connex, The Coca-Cola Company, Kraft Dinners, Jacobs, Bona, Timotei, Lipton,  Wella, Beaufour-Ipsen, Supradyne, ABN Amro, Monte Banato etc., dar si politice, precum Alianta D.A., Traian Basescu, Adrian Videanu, facand parte din echipa GMP care a luat un Effie in 2005 pentru Campania Electorala pentru alegerile de la Primaria Generala”.

Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experienta"Nu ma mai implinea ce faceam”

„Am plecat din publicitate pentru ca, sufleteste, nu mai mai implinea ce faceam”, spune Bratianu. „Momentul in care m-am hotarit a fost o discutie pe care am avut-o cu Felix Tataru la sfirsitul lui august 2005 si care mi-a deschis alte perspective”.

„Am inceput ucenicia de copywriter in OFC/DMB&B - sau D'Arcy - cu maestrul Liviu David, in 1998”, precizeaza Bratianu.” De acolo am plecat in Scala/JWT, apoi la GMP, din 2004 pina la sfirsitul verii lui 2005. Aici la GMP am fost promovat in functia de Head of Creatives. Dupa care am hotarit ca vreau altceva”.

„revista de comunicare de masa si new media”

„Visul meu este ca Imagoo sa devina o adevarata revista de comunicare de masa si new media, care sa reflecte o constiinta critica romaneasca a fenomenului media”, a declarat Alexandru Bratianu, noul redactor sef al revistei Imagoo.” Asta inseamna mai multa aplecare asupra trasaturilor specifice de la noi din tara, unde pop culture inseamna manele si etno, dar si techno si hip hop, daca e sa ne referim numai la muzica, nu? Si spun asta fara nici un fel de ironie", adauga ex-copywriter-ul .

Dupa cum sustin reprezentatii revistei Imagoo, Bratianu a absolvit cursurile Facultatii de Litere, a urmat intre 2003-2005 un Master de Comunicare Audio-Video, finalizat cu o lucrare de disertatie cu tema ‘’Strategii si tehnici de argumentare in campaniile de imagine Connex’’, iar in prezent urmeaza cursurile de Master in Politici Sociale Europene, la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, si este student al Facultatii de Teologie Ortodoxa ‘’Patriarhul Iustinian’’, specializarea Teologie pastorala.

Despre fosta conducerea editoriala a revistei - „Dupa Liviu (n.r. Druga ), John McGregor a fost redactor-sef, secundat de Bogdan Hasan”, a afirmat Trasa. „John McGregor este un personaj cu totul special. Un excentric ce-si petrece viata mergand prin tot felul de locuri exotice. Un personaj care s-a regasit in revista Imagoo si a insistat sa contribuie la dezvoltarea ei”.

„Imi amintesc ca mai toate sedintele de redactie se tineau prin telefon si nici un coleg nu i-a vazut vreodata chipul”, spune Trasa despre nonconformistul ex-redactor sef. „Devenise asa de misterios, incat colegii mei se intrebau daca el chiar exista cu adevarat”.

"Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f...!"

 „Editorialele pe care le-a scris in Imagoo cred ca au vorbit destul despre el”, sustine Iulian Trasa despre fostul redactor sef al revistei - John McGregor. „ Va amintesc unul”, spune Trasa, "viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f...!" . „In toamna va veni in Romania, daca vreti il putem prinde la un interviu” se ofera, nu lipsit de umor, „still is”-ul„ revistei Imagoo. ”Ce sa mai, un om special,  atat de sibilinic incat acum ma intreb si eu: oare e real John McGregor?”

Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experientaBratianu: “Are un aer diferit”

Noul redactor sef al revistei crede ca revista Imagoo are potential pentru trei motive. “In primul rand are un aer diferit fata de revistele romanesti specializate de media, advertising, PR si marketing, cate sunt ele”. El este de parere ca “Aceasta inseamna mai multa independenta editoriala, care pana acum s-a tradus uneori si prin pamflet si invectiva, poate mai violente decat ar fi fost cazul, dar care sunt sigur ca vin dintr-o sensibilitate acuta fata de chipul supercosmetizat sau supergrotesc si de mucava pe care ni-l ofera de cele mai multe ori comunicarea mass media romaneasca, fie ea advertising sau politica”.

“In al doilea rand, revista in sine, ca suport si material fizic, este zag, cand toate revistele sunt zig”, precizeaza Bratianu.”Si, in al treilea rand, are avantajul ca o buna parte dintre cei care scriu  aici au cunoscut multi oameni care lucreaza in publicitate, in ipostaze variate, de la cele mai profesionale la cele mai personale, si stiu si ce vorbesc, si cui vorbesc”.

“Imagoo ar putea sa fie revista care sa surprinda mutatiile discrete ale mentalitatii reflectate de comunicarea de masa si datorate diverselor influente si culturi contemporane”, spune noul redactor sef. El crede ca “Revista are destula energie". "Ma voi stradui sa ii aduc mai multa clasa si mai multa seriozitate’’, a mai adaugat Bratianu.

"O revista nonconformista daca vrei, post-post-moderna, de avangarda" Vorbind despre targetul revistei Imagoo, Trasa spune ca este  ”o revista despre comunicare si publicitate, cu un vizual si un ton ce probabil au depasit vremea in care se afla”. „O revista nonconformista daca vrei, post-post-moderna, de avangarda, care a reusit sa prinda atat in randul tinerilor aspiranti in ale publicitatii si comunicarii, cat si in randul oamenilor din top management”, afirma Iulian Trasa . „Sexul, de pilda, poate fi la fel de interesant atat pentru George - studentul cat si pentru Bogdan Enoiu sau Manuela Necula, nu-i asa?!”, crede el, nominalizand, probabil nu intamplator, doi dintre executivii unora dintre cele mai importante grupuri de publicitate care au aparut pe coperta revistei AdPlayers. Reprezentantul revistei Imagoo crede ca acesta este si tonul pe care McGregor l-a impus, tot el precizand ca „lucrurile se vor schimba acum, cu venirea lui Alexandru”.

„E o revista care spune: "comunica liber". Si ce spune, aia face!”, vorbeste despre revista Imagoo  Iulian Trasa. „Tinand cont de formatia si experienta lui Bratianu, tonul se va mai cuminti, iar articolele despre publicitate vor capata o pondere mai mare”, continua el.

„Imagoo a aparut acum 3 ani in varianta online”, afirma oficialul ei (www.imagoo.ro ).  „Si acum 2 ani, in primavara, primul Imagoo tiparit”. El mai spune ca vara si iarna revista strange doua luni intr-un singur numar, Imagoo fiind acum la numarul 20. „Cu un tiraj de 5000 de exemplare, cu site-ul care atrage peste 1000 de vizitatori unici pe zi si cu un newsletter ce ajunge la mai bine de 6000 de abonati, Imagoo cred ca e unul dintre cele mai importante canale media din zona comunicarii si publicitatii”, conchide executivul Imagoo.

( Iulian Toma info@adplayers.ro 

Iulian Trasa, Publishing Director si o coperta netiparita a revistei  Imagoo

Nu vrea sa mai faca publicitate dupa 7 ani de experienta

.


PUBLICITATE: