De maine, Time Out la timp liber
Miercuri, 01 Martie 2006

De maine, Time Out la timp liber( AdPlayers.ro) De maine, revista de timp liber Time Out vine si la Bucuresti. „Time Out este revista care ofera informatie relevanta despre viata culturala a orasului”, spun oficialii Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania. Agentia de publicitate Lowe & Partners a fost desemnata sa gestioneaze campania de ATL si de PR pentru lansarea revistei.

Revista va aparea de doua ori pe luna, intr-un tiraj de 20,000 de exemplare si se va vinde la pretul de 2,9 RON. Printre rubricile permanente ale revistei se numara cele de  recomandari, informatii despre film, teatru, muzica, dans, carte, restaurante, cluburi, petreceri, evenimente ale orasului.

Capitala Romaniei este al 14-lea oras in care apare Time Out, dupa Londra, New York, Sankt Petersburg, Istanbul, Chicago, TelAviv, Mumbai, Cape Town, Mexic, Shanghai, Moscova, Beijing, Dubai.

Ex redactor sef al saptamanalului de limba engleza “Business Review”, Anca Ionita, Publisher la Time Out, spune ca si-a dorit aceasta licenta de ani de zile: “De cand am vazut prima oara revista Time Out la Londra mi-am dat seama ca este exact ceea ce Bucurestiul are nevoie”.

Oficialul spune despre Time Out ca „este o revista despre viata culturala a orasului, care in fapt este mult mai bogata decat pare la prima vedere si care sa ofere, pe langa informatia bruta, articole si recomandari despre filme, concerte, spectacole de teatru, restaurante, cluburi, evenimente”.  Ea crede ca oamenii incep sa puna pret din ce in ce mai mult pe timpul lor liber si vor sa afle cat mai multe detalii, in asa fel incat sa faca o alegere in buna cunostinta de cauza. „Iar noi exact asta facem: recomandam cele mai bune locuri in care poti sa-ti petreci timpul liber in Bucuresti. Time Out are standarde foarte inalte de calitate editoriala.”

“Semnalele pe care le-am primit dupa numarul pilot realizat la sfarsitul anului trecut ne spun ca revista va fi foarte bine primita de publicul sau, care este extrem de larg de la tineri de 18 ani, la oameni ‘asezati’, care vor sa afle informatie completa si de calitate despre evenimentele bucurestene”, sustine Eleonor Sebastian, unul dintre principalii investitori ai revistei romanesti. „Am mare incredere ca Time Out se va impune si in Bucuresti foarte repede”, conchide Eleonor Sebastian.

(Iulian Toma , info@adplayers.ro  )

PUBLICITATE: