

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Bulgari a intrat pe prima coperta a revistei Tango. Premiera editiei de octombrie este scoasa īn colaborare cu marca Bulgari si, dupa cum afirma autorii, reprezinta prima coperta tridimensionala a unei publicatii din Romānia. Potrivit oficialilor, Tango este totodata si una dintre primele reviste din Europa care apar pe piata cu o coperta tridimensionala, mai precizeaza oficialii revistei.
Stiam ca īn toamna vom relansa liniile clasice Pour Femme si Pour Homme. Ce alta revista puteam alege daca nu Tango, care are mereu pe coperta o femeie si un barbat? Practic, din Jojo si Buzdugan, coperta se transforma īn Pour Femme si Pour Homme, a spus Dan Zybacsynski, Brand Manager Bulgari.
La o simpla miscare a pozitiei celui care priveste, imaginea lui Jojo si Buzdugan cele doua vedete alese pentru aceasta editie Tango, se transforma īn imaginea a doua sticlute de parfum, Bulgari Pour femme si Bulgari Pour homme.
Ma bucur enorm ca suntem realizatorii acestui proiect, spune Alice Nastase, Director Editorial Tango.De fapt, miezul conceptului Tango include insasi impletirea a doua parfumuri, vorbeste mereu, prin cuvinte si fotografii, despre alunecarea inefabila, de la imagine la arome, de la īmbratisare tangibila īntre un barbat si o femeie la esenta volatila, splendida, persistenta, a dragostei
Oficialii Tango nu au dezvaluit cāt a costat investitia īn cea mai recenta coperta a revistei dar sustin ca a fost suficient de costisitoare. Proiectul a īnceput īn luna mai, iar īn luna iunie a avut loc sedinta foto.
Lunile iulie si august au fost rezervate productiei speciale a acestei coperte tridimensionale, īntr-o tipografie din Franta, īntrucāt īn Romānia nu exista nici un furnizor pentru asemenea servicii, la o asemenea calitate, precizeaza oficialii Tango. Suprapunerea acesteia prin alipire la corpul revistei Tango, tiparite la Odorheiu Secuiesc, a necesitat si ea aproape doua saptamāni din luna septembrie.
AdPlayersFile Tango
Tango a iesit pe piata anul trecut, pe 10 mai 2005, īntr-un tiraj de 30.000 de exemplare. Primul numar al revistei, cu Andreea Marin pe coperta, se vindea atunci, sustin editorii sai, īn 19.000 de exemplare.
Potrivit unei declaratii pentru AdPlayers din cursul lunii iunie, revista tipareste īn medie 25.000 de exemplare lunar si vinde īn medie 15.000 de exemplare, ceea ce, dupa cum declarau atunci oficialii, o pozitioneaza īn fruntea celorlalte doua titluri glossy 100% romānesti, Tabu si The One, care au o vechime mai mare īn campul muncii.
Editorul revistei este compania IX Press Media SRL, al carei director general este Alice Nastase. IX Press este o companie afiliata trustului Intact, parteneriatul fiind de 80% pentru Camelia Voiculescu, si 20% pentru Alice Nastase.