Rezultatele cautarii dupa : "structura"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a cāstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate īn Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, Romānia si Bulgaria īncepānd cu 1 iulie
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din Romānia", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III īn functia de Presedinte si CEO īncepānd cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti īnsarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la īnceputul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca structura de media sub a carei umbrela se afla toate operatiunile de media ale grupului WPP, discuta modul īn care vor colabora īn Romānia companiile din cadrul celei mai mari structuri de media din lume GroupM, activitatile de media WPP fiind prezente īn Romānia prin MediaCom, MindShare, MediaInsight si...
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Director Executiv al MediaCom Romānia, Miki Vārtosu (Mihai Vārtosu Junior n.r.) a demisionat din functie pentru a urma o alta cariera, au afirmat, pentru AdPlayers, oficialii de comunicare ai specialistului de media din grupul WPP
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu (foto), Manging Director demisionar la Ogilvy PR, va fi Managing Partner la The Practice compania de PR din Leo Burnett Romānia, alaturi de Ioana Iordache si Stefan Iordache, primii fondatori ai companiilor din grupul de comunicare
Luni, 30 Octombrie 2006
Veronica Savanciuc (foto), President & CEO afirma, pentru AdPlayers, ca noua echipa de creatie Lowe "este formata din Creative Groups conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, īn calitate de Group Creative Director", ca "dupa doi ani si jumatate la Lowe, Mihai Coliban a ales sa nu faca parte din noua echipa", si ca "pentru Lowe, este cel mai bun moment īn...
Luni, 30 Octombrie 2006
Īntr-o conferinta interna tinuta cu usile īnchise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett Romānia, din care, pe lānga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte īnca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Vineri, 27 Octombrie 2006
Odata cu consolidarea sub umbrela Havas Media a tuturor diviziilor de media ale grupului Havas, Dinu Teretean, Managing Director, MPG Romānia - bratul de media al grupului Havas, spune ca pe piata romāneasca eforturile din perioada imediat urmatoare se vor concentra īn primul rānd asupra diviziei specializate de online advertising - Media Contacts
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Dupa ce a ocupat pozitia de Director General PubliMedia - compania de publishing din grupul MediaPro, Dragos Stanca va fi de saptamāna viitoare noul Director General al diviziei de publishing din grupul Catavencu detinut de Realitatea Media, unde sustine ca a ales sa se alature "echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii"
Luni, 23 Octombrie 2006
Teddy Dumintrescu pastreza functia de Presedinte si CEO pentru toate companiile grupului Publicis, din care mai fac parte, pe lānga agentia de publicitate, si Publicis Dialog, Publicis Events, Publicis Healthcare si Optimedia
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cārma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmānd sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmānd ca pe lānga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
Vineri, 13 Octombrie 2006
"Vrem ca, odata cu lansarea site-ului RadioGuerrilla.ro si includerea acestuia īn portofoliul SMI, sa ne construim un pachet special, premium, care sa serveasca unui segment special de clienti", a mai spus, pentru AdPlayers, Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media Interactive (SMI), la preluarea site-ului īn portofoliul de vānzari
Vineri, 06 Octombrie 2006
Thomas Landolt, īn prezent Managing Director, Ringier Publishing Romania va conduce, de la 1 ianuarie, Ringier Publishing Switzerland, afacerile trustului pe piata romāneasca urmānd sa fie preluate de Alexander Theobald (foto), viitorul Managing Director, Ringier Publishing Romania & Ungaria
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamāna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmānd sa fie cunoscute īn aprilie 2007
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: