Rezultatele cautarii dupa : "storytelling"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Simona Halep sta 100% pe Instagram. ,,Facebook nici nu am in telefon spune campioana de la Wimbledon in premiera in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories
Marti, 23 Iulie 2019
 Simona Halep sta „100% pe Instagram”. „Facebook nici nu am in telefon” a spus campioana de la Wimbledon intr-un interviu in premiera, in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories. Campiona a mai dezvaluit ca petrece in jur de o ora pe zi atunci cand intra pe Instagram
In marketingul Nokia din 2009, romanca Beatrice Cernatescu a fost promovata Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global
Luni, 15 Iulie 2019
 Responsabilul de marketing HMD Global, compania care detine licenta Nokia pentru telefoane, este de parere ca inteligenta...
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Prima expozitie de fotografii salvate pe Instagram cu #CronicariDigitali
Luni, 18 Martie 2019
 Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre  Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
Cu o acoperire globala de 1,4 miliarde de oameni, Teads a semnat exclusiv cu VICE pentru administrarea publicitatii video si display
Luni, 04 Februarie 2019
Cu accent pe copntinut disruptiv, VICE este lider in productia si distributia de continut de calitate pentru publicul tanar, cu o acoperire de sute de milioane de tineri in fiecare luna.
Campania de viralizare a patrimoniului cultural, Cronicari Digitali a castigat Best Digital PR la IAB MIXX Awards 2018
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Trofeul pentru cea mai buna campanie de Digital PR derulata in 2018 a fost adjudecat de Cronicari Digitali, demers de viralizare a patrimoniului cultural in randul millennials, desfasurat de agentia de comunicare Zaga Brand si sprijinit de Institutul National al Patrimoniului. 
1 milion de tineri au descoperit patrimoniul cultural romanesc in campania Cronicari Digitali
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Britanicul Ed Gillespie, specialist in sustenabilitate, invitat la Connections powered by Telekom pe 12 noiembrie
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Speakeri de top in marketingul de continut din UK si Romania la WeContent
Joi, 18 Octombrie 2018
 Cea mai relevanta conferinta de content marketing din Romania, potrivit organizatorilor, WeContent reuneste speakeri de top din tara si din Regatul Unit si va avea loc pe 1 noiembrie 2018, la Movieplex din cadrul Plaza Mall
''If it ain't broken, don't fix it''. Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group pastreaza Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion (digital)
Joi, 04 Octombrie 2018
Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)
Scoala IAA invita cursantii la modulele de Fundamentele Marketingului si Comunicarii si de Strategie de Marketing si Comunicare Digitala
Luni, 10 Septembrie 2018
 Scoala IAA ii invita pe cursanti la Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii, ajuns deja la a-XVII-a editie cu inscrieri pana pe 14 septembrie si la Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala, ajuns la a-IX-a editie, cu inscrieri pana pe 21 septembrie.
PR, CSR
Institutul National al Patrimoniului promoveaza patrimoniul cultural al Romaniei in campania Cronicari Digitali, cu Zaga Brand
Joi, 26 Iulie 2018
 Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
Campania Maratonul Olteniei 2017, powered by CEZ Romania, a luat Certificat de Excelenta IN2 SABRE Awards si nominalizare SABRE Awards EMEA
Marti, 29 Mai 2018
 Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017. 
BMW, Ursus si Coca-Cola sponsori ai multiculturalismului la Festivalul Ambasadelor 2016
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
Nou director de creatie MRM. Ioana Filip este Executive Creative Director al MRM//McCann
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 „Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania” a spus Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.

De 3 ani in Slovacia, s-a intors in Romania. Razvan Mitoiu este noul Director de Creatie al Godmother.
Vineri, 21 August 2015
Rezultate? Personalizati comunicarea! Top Tendinte.
Joi, 16 Aprilie 2015
 “Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
Rezultate in publicitatea online? Veniti la IAB Forum.
Luni, 09 Septembrie 2013
 Cu un buget cuprins intre 5.000 si  10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
« 1 2