''If it ain't broken, don't fix it''. Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group pastreaza Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion (digital)
Joi, 04 Octombrie 2018

Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group. Credit: Medlife Group

Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)

Adplayers. Iulian Toma

„If it ain’t broken, don’t fix it”, ( pe romaneste „Nu repara ce functioneaza” n.r.) spune Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group de la sfarsitul anului 2017. In linie cu filosofia de lucru, omul de marketing spune ca grupul pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)

Sorina Diaconu coordoneaza activitatile de marketing, de la initiere la supervizare proiecte strategice interne la nivel de grup. „Raportez Boardului: odata ce linia strategica e aprobata de board, eu ma raportez doar la standardele la stiu ca trebuie livrate proiectele. In MedLife managerii si directorii au foarte multa libertate si beneficiaza de foarte multa incredere." adauga Sorina Diaconu.

"Ma ocup de toata strategia de marketing si comunicare pe grup MedLife, strategie armonizare branding si comunicare parteneri nou achizitionati in cadrului grupului, strategia pentru second brand Sfanta Maria, dar si pentru alte companii ale grupului. Plus dezvoltare si supraveghere implementare a strategiei.” 

 „If it ain’t broken, don’t fix it”.

Intrebata de adplayers daca in viitoarea perioada intrevede schimbari in randul furnizorilor de servicii de marketing si comunicare, Sorina Diaconu spune ca nu. "NU, sigur nu la acest moment – sunt de principiul ca „If it ain’t broken, don’t fix it”.

Sorina Dianconu este director al departamentului de marketing MedLife Grup din decembrie 2017, dupa 7 ani de publicitate in Ogilvy Grup. Dupa gestionarea proiectului derulat de catre ONU pentru restaurarea unor monumente istorice din Romania, Sorina a facut pasul catre publicitate, unde a ramas timp de 7 ani ca Account Director in Ogilvy Group.

Spune ca fiecare proiect i-a alimentat dorinta de a intelege si “cealalta” perspectiva, pe care a avut ocazia sa o exploreze ca International Marketing Director al MTAG Switzerland, liderul elvetian in productia otelului de calitate superioara. Dorinta de a experimenta mai multe domenii a purtat-o ulterior catre Danone Romania (National Brand Manager portofoliu Bel Groupe Franta), unde intelegerea shopperului a fost o provocare interesanta.

"Am ales sanatatea"

Ce au in comun productia otelului si restaurarea monumentelor istorice cu sistemul medical privat si de ce a ales sa lucreze in domeniul medical? 

 “Am ales sanatatea pentru complexitatea acestui domeniu si pentru ca m-a atras foarte tare provocarea de a comunica pentru un brand atat de puternic cum este MedLife” spune Sorina Diaconu.

„Pentru mine este cel mai important proiect profesional de pana acum – cum pot sa aduc plus-valoare si sa inovez pentru un brand cu multa traditie si un business care a facut aproape tot, trecand prin diferite etape de maturizare, de intelegere a sistemului si a omului? Trei sferturi din primele idei propuse initial se mai facusera sau au fost propuse in cei peste 20 de ani de existenta MedLife!”

Oficialul de markering Medlife isi aminteste de entuziasmul primelor idei, dar si de primele proiecte implementate. Bibliotecile MedLife “Retete de bine” este unul dintre cele mai dragi:

“Eu si multi alti colegi credem ca in meseria aceasta de multe ori trebuie sa vindecam si trupul si mintea. Emotionalul, sufletul, se vindeca prin eforturile pacientului insa noi vrem sa ii stam alaturi si in acest demers si sa il sprijinim. Biblioteca este un proiect in aceasta directie, oferind pacientilor din (hyper)clinici & spitale accesul la zone de citit. Aici ei gasesc carti cu impact terapeutic –  de la positive psychology si mindfulness la albume de arta si de istorie”.

Echipa cu pacientul

 „Vad in contextul social actual, dominat mai ales de un trend holistic legat de cum abordam sanatatea oportunitatea de a face echipa cu pacientul, de a-i recunoaste eforturile si rolul in tratament, dar si de a cauta mai multe moduri de a-l sprijini dincolo de tratament", explica omul de marketing filosofia de lucru.

"Am o echipa frumoasa si dedicata de care sunt foarte mandra, sunt tineri pasionati de digital storytelling si branding care vor sa creeze continut valoros pentru sanatate si wellbeing, dincolo de nevoile de comunicare ale brandului. Astept cu nerabdare prima noastra campanie integrata care urmeaza sa apara in scurt timp.”

Mai mult in Conturi, Licitatii


PUBLICITATE: