Rezultatele cautarii dupa : "scoala"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 25 August 2006
											
											Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din România, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze în "ilegalitate"
										Sambata, 05 August 2006
											
											La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899 
										Marti, 01 August 2006
											
											Prime România, filiala româna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza în aceasta saptamâna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
										Vineri, 16 Iunie 2006
											
											Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
										Vineri, 09 Iunie 2006
											
											Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
										Joi, 25 Mai 2006
											
											Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 120 lucrari inscrise la sectiunea Cel mai bun PRINT intr-o Categorie (G) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
										Miercuri, 12 Aprilie 2006
											
											121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
										Miercuri, 15 Martie 2006
											
											Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
										Miercuri, 18 Ianuarie 2006
											
											El face marketing pentru vedete, dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious 
										Miercuri, 05 Octombrie 2005
											
											"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
										Miercuri, 28 Septembrie 2005
											
											Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) a dezbatut Etica in comunicare in perioada 20-23 septembrie la Poiana Brasov
										Joi, 22 Septembrie 2005
											
											Din suma colectata vor fi sustinute servicii catre aproximativ 3.000 de beneficiari din Bucuresti – batrani, copii din familii sarace, bolnavi si persoane cu handicap
										Marti, 13 Septembrie 2005
											
											Compania a oferit in cadrul programului un sprijin de 10.000 EUR institutiilor de invatamant din Municipiul Ploiesti pentru deschiderea noului an scolar
										Miercuri, 31 August 2005
											
											Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
										Joi, 11 August 2005
											
											Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter 
										Miercuri, 25 Mai 2005
											
											Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
										Marti, 24 Mai 2005
											
											Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















