Leo Burnett a castigat licitatia Joe
Miercuri, 15 Martie 2006

Leo Burnett a castigat licitatia Joe( AdPlayers.ro ) In urma unei licitatii de publicitate realizat de catre Nestle, managerii companiei au ales sa incredinteze agentiei Leo Burnett comunicarea brandului Joe, sustin oficialii agentiei de publicitate intr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro

Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006, cand, potrivit agentiei, Nestle a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener care sa-i ofere marcii Joe o interpretare creativa unica.

Simona Straut, Brand Manager Joe spune ca agentia “a prezentat combinatia perfecta intre propunerile creative (unice, memorabile, locale) si strategia de comunicare consistenta, foarte bine declinata pe multiple medii de comunicare”.

Leo Burnett a castigat licitatia JoeNoua campanie de Imagine Joe

Punctul de plecare in realizarea noii campanii de imagine a marcii Joe il reprezinta noile spoturi TV realizate de Leo Burnett pentru Nestle Romania.

Spoturile “Scoala” (Joe Wilky), “Banca”(Joe Crunch) si “Petrecrea surpriza”(Joe XXL) pot fi vizionate incepand cu prima saptamana din martie la Pro TV, Acasa, TV Sport, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV K Lumea, Discovery, National Geographic, Realitatea, Minimax, Jetix, UTV.

Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu definirea directiei strategice si a noii pozitionari a brandului Joe. „Aplicand filosofia de planning a Leo Burnett, ne-am uitat la brand, la consumator si am incercat sa definim o Brand Idea pe care sa o putem comunica cu integritate si carisma in executii 360”, a declarat Costin Radu, Strategic Planner. „Astfel, am constatat ca sloganul Joe, parte a comunicarii anterioare are potentialul unei Brand Idea”, mai spune reprezentantul agentiei.

„O zi buna” e „O zi norocoasa”

Costin Radu este de parere ca, pentru a crea diferentiere, avea nevoie de mai multa consistenta la nivel de mesaj. „Plecand de la profilul grupului nostru tinta, am cautat un teritoriu de comunicare unic, care sa ofere o semnificatie mesajului „O zi buna!” si care sa ne permita totodata sa comunicam atributul puternic asociat napolitanei Joe: „crunchiness”” sustine el. „Asa s-a ajuns la interpretarea: „o zi buna” e „o zi norocoasa” si la „noroc vs „ghinion” ca teritoriu pe care se va baza de acum inainte comunicarea de marca Joe”, subliniaza executivul Leo Burnett.

Potrivit autorilor noii campanii, comunicarea prin executii 360 este realizata intr-un mod ingenios si amuzant totodata.

“Rezolvarea creativa a interpretarii propuse de colegii de la strategie poate fi sumarizata printr-o parafraza la un celebru slogan “A crunch! a day keeps the bad luck away”, precizeaza Bogdan Costin, Senior Copywriter. “Am cautat intamplari inedite, pline de umor, prin care sa-l conturam pe omul nostru, pe cel care iubeste marca Joe si care iese bine din toate situatiile”.

Copywriter-ul Leo Burnett spune ca personajul este genul de om despre care nu te poti abtine sa nu zici, “bai, ce noroc are!”. “Dar nu am scapat din vedere ca totusi norocul si-l face omul cu mana lui. In care tine o napolitana Joe”, conchide creativul.  

Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director a adaugat ca filmarile spoturilor s-au derulat in trei zile si o noapte in locatii diferite, cu actori diferiti si multa figuratie, „misiune grea de indeplinit pentru regizorul spoturilor, Bogdan Naumovici”, spune ea. „Am asistat astfel in premiera la „moartea” si „invierea” lui Kiki, simpaticul catel al bogatei matusi, eveniment care s-a intamplat sub atenta supraveghere a medicului veterinar.”

Autorii

Spoturile au fost produse de Saga Film in regia lui Bogdan Naumovici, DOP Alex Sterian. Din partea Nestle Romania au contribuit la realizarea proiectului: Monica Spiru – Assistant Brand Manager Joe, Simona Straut – Brand Manager Joe, Daniel Ehrensberger – Director de Marketing.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici- Regional Creative Director CEE, Bogdan Costin – Senior Copywriter, Irina Subulica – Copywriter, Petru Cuciuc – Senior Art Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager; Laura Georgescu - Baron – A/V Production Director, Costin Radu – Strategic Planner; Razvan Matasel – Research&Strategic Planning Director, Ramona Ricu – Brand Communication Executive, Andreea Nemens – Brand Communication Manager, Elena Livinti - Brand Communication Director.

Nestlé este prezent pe piata din Romania din anul 1995, prin lansarea pe piata a marcilor Nescafe, Maggi, Nesquik. In anul 2000 compania a achizitionat pachetul de actiuni in compania Joe IBC din Timisoara.

Printre brandurile companiei aflate in portofoliul companiei pe piata din Romania se numara cafeaua Nescafe, bazele pentru mancaruri si supele Maggi ("Secretul Gustului"), napolitanele Joe, cerealele pentru mic dejun Nesquik,, Chocapic, Cini Minis, Cornflakes, mancarea pentru sugari Nestle, alimentele pentru caini si pisici Purina, Darling, Friskies. Firma are 600 de angajati, in ambele sedii (Bucuresti si Timisoara).

(Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: