Rezultatele cautarii dupa : "romanian"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
Radu Florescu - Saatchi & Saatchi, despre EFFIE: 'Sunt destul de rezervat cu privire la câstigatorii de anul acesta din mai multe categorii'
Joi, 05 Aprilie 2007
"Pe ansamblu, evenimentul, jurizarea si rezultatele Effie 2007 reflecta piata de publicitate. Cu cateva exceptii", a declarat, pentru AdPlayers, Radu Florescu – CEO al Saatchi & Saatchi, legat de recenta editie a festivalului Effie Awards Romania: "Sunt destul de rezervat cu privire la castigatorii de anul acesta din mai multe categorii", explica executivul...
Mediafax Talks despre Publicitatea OOH
Marti, 03 Aprilie 2007
"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
Media Insight se desparte de Germanos, la ordinul Cosmote
Miercuri, 28 Martie 2007
Compania de retail si distributie Germanos isi va alinia toate operatiunile de comunicare cu cele ale operatorului de telefonie mobila Cosmote, un cont de comunicare care va merge, fara licitatie, cadou la agentiile operatorului de telefonie mobila: UnitedMedia  si Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Ogilvy Public Relations a anuntat noi servicii si noua echipa, cu 7 membri
Luni, 12 Martie 2007
Odata cu numirea Alinei Stanciu (foto) în functia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agentia anunta noua echipa formata din consultanti cu experienta în comunicare si relatii publice si un nou portofoliu de servicii
Mihail Vârtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Câstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atât în ceea ce priveste seminariile, cât si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
IAA a ales România pentru primul Summit European
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Eveniment planificat sa aiba loc timp de 2 zile, la sfârsitul lunii septembrie si estimat la o participare de peste 700 de invitati din Europa, congresul IAA Europe a ales România ca loc de desfasurare pentru, probabil, cea mai importanta reuniune a industriei de marketing si comunicare de la Bucuresti, în ultimii 17 ani
MTV electrocuteaza Depeche cu Voltaj
Luni, 11 Decembrie 2006
Trupa "Made în Romania" VOLTAJ se claseaza din nou pe primele locuri ale MTV World Chart Express, unul dintre cele mai importante topuri difuzate de MTV Europe, trupa autohtona devansând vedete internationale consacrate precum Depeche Mode, The Killers, Nelly Furtado, James Morrison
GMP, McCann Erickson si Leo Burnett sunt în finala Eurobest
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards România 2007 au decis sa deschida competitia eficientei în publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Câstigatorii Romanian PR Award 2006
Joi, 09 Noiembrie 2006
Cele 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale si 10 premii pentru studenti au fost înmânate de catre membrii juriului, în cadrul ceremoniei festive PR Award Gala Night
Agentia de PR a Anului la Romanian PR Award este agentia full-service GMP
Marti, 07 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate GMP a fost desemnata "Agentia de PR a Anului" la Gala Romanian PR Award, care a avut loc seara trecuta la Hilton, fiind si pentru prima data când se acorda un astfel de premiu în competitie
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat în cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii României si IGP, premiaza în echipamente IT si gadget-uri în valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume
Grecii de la JNL+ intra în România
Marti, 24 Octombrie 2006
Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Radu Florescu, Saatchi&Saatchi: Cei care se plang, ar trebui sa se implice mai mult in acest proiect
Vineri, 26 Mai 2006
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or" cu Radu Florescu (foto), Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising
Castigatorii Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
2 romani in juriul Euro Effie
Joi, 18 Mai 2006
Radu Florescu Vicepresedinte RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies ) si Managing Director Saatchi & Saatchi si Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania au fost cooptati in juriul Euro Effie
« 7 8 9 10 11 »