DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises, anunta reprezentantii agentiei conduse de Adina Sorescu.

DDB Bucuresti a aniversat pe 1 iunie 2006, zece ani de existenta pe piata romaneasca. Din portofoliul agentiei de publicitate mai fac parte: Alpha Bank, McDonalds, Chipita Romania, Intersport, Henkel, Pepsi Intl., Philips, Mothercare, RCS/RDS , Ovo Design, Nestle Purina, Creamline Finetti, SCA, Renault Trucks, Dell, Ministerul Integrarii Europene, Hercesa Imobiliare, Cez Romania, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises.

Agentia si-a imbogatit echipa cu doi creative team leaderi - Virgiliu Andone, Mihai Cojocaru, un director de productie A/V - Cristiana Plavicheanu, un director de BTL - Lucian Pavel, un art director - Andrei Orcula si un copywriter - Andreea Dragomir.

Despre noile achizitii, Adina Sorescu (foto), Dictor General DDB Bucuresti, a declarat: “Suntem bucurosi de fiecare data cand primim in randurile noastre profesionisti cu experienta extrem de relevanta pe piata. Si de aceasta data suntem siguri ca am facut alegeri extrem de inspirate si noi si noii nostri colegi care ne-au ales.”

AdPlayersFile

Una dintre cele mai mari retele de agentii de publicitate, DDB Worldwide are 206 birouri in 96 de tari. DDB a primit in 2004 titlul de The Most Awarded Agency Network in the World din partea Gunn Report. Reteaua a castigat cele mai multe Grand Prix in intreaga istorie a Festivalului International de Publicitate de la Cannes.

In 2004, pentru a patra oara la rand, DDB a fost numita Agency of the Year la Clio Awards. Tot in 2004, DDB a primit titlul de Global Agency Network of the Year din partea Advertising Age. DDB Worldwide este membra a Omnicom Group.

Oameni noi la DDB

Mihai Cojocaru este cel de-al doilea creative team leader al DDB Bucuresti. Mihai are experienta in conceperea si dezvoltarea de campanii internationale pentru clienti importanti si managerierea cu succes a resurselor creative.

Cojocaru a lucrat anterior la Scala JWT Romania unde a ocupat functia de creative director manageriind clienti precum: Nestle (Joe, Lion, Polo), Kraft Foods (Jacobs, Nova Brasilia), Unilever, Shell; Goodyear (Goodyear, Dunlop), BAT (Kent – City of Senses), Campofrio, Ford. Mihai a mai lucrat si in cadrul agentiilor BV McCann Erickson Romania si Tempo.

Printre premiile castigate de-au lungul carierei se numara: Epica (gold, 2006), Ad’Or (2001, 2002), Golden Drum, AdPrint (finalist). Mihai a absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si momentan studiaza pentru obtinerea unei diplome in on-line advertising.

Virgiliu Andone este unul dintre noii creative team leaderi ai DDB Bucuresti. Potrivit agentiei, Andone vine pe filiera art direction si a lucrat cu clienti foarte importanti precum: Orange, Skol, Orangina, Scandic Vodka, Bucium, Ultra Pro Computers, Viva Chips, Polar Vodka, Radio 21, Fanta, Voxtel GSM, D'Arcy (autopromo), Caroli, Cosmo, Connex, Danone, Fiat, ING, Michelin. A participat in total la productia a peste 25 de TVC-uri si a activat printre altele in cadrul agentiilor de publicitate Scala JWT Romania, Tempo Advertising si D’Arcy.

Printre realizari se numara, spune agentia, crearea brandului Sav'Or , participarea la rebrandingul marcii de bere Skol, castigarea unui gold la Ad’Or, a unui premiu Golden Hammer si participarea in calitate de finalist la festivalul Golden Drum. Se poate mandri cu faptul ca a castigat fiecare pitch de design la care a participat. Vorbeste fluent engleza si franceza. Printre hobbyurile lui se numara: snowboarding, mountaineering.

Cristiana Plavicheanu este noul director de productie Audio-Video al DDB Bucuresti. Anterior a lucrat in cadrul agentiei Badcat, in cadrul caselor de productie Tandemfilm si Sagafilm, gestionand proiecte ale urmatorilor clienti: CocaCola, Romtelecom, VW, Scorpio, Masterfoods, Romanian Post, Cosmote, Nestle, Playstation, BOOM TV.

Andreea Dragomir este noua achizitie a DDB Bucuresti in departamentul de creatie, venind pe pozitia de Copywriter. Anterior a lucrat in cadrul Scala JWT, AdVenture si TBWA pe conturi precum: Bancpost, Unilever (Sunsilk), Kraft (Jacobs, Philadelphia), Reckitt Benckiser (Veet), Ringier (Evenimentul Zilei), Vodafone, Amigo, Zarea, Unilever, HVB Banca pentru Locuinte, Sensiblu.

Andrei Orcula vine pe pozitia de Art Director. A activat anterior in cadrul Scala JWT Bucuresti, Starlink Media pentru clienti precum: Vodafone, Kit Kat, Evenimentul Zilei, Bancpost, Jacobs, Knorr, ManUp, EFG EuroBank Leasing, Autoklass, Neocity Group, Fantastik Media, Konica Minolta, Romstal, Fuchs, Adevarul, Vel Pitar, Anchor Grup, In City, Sprint Pharma, M C A, Surecheck. Pentru o scurta perioada de timp a fost si set photographer, web designer si arhitect coordonator pentru diverse proiecte.

Printre noile achizitii se afla si Lucian Pavel, noul director al departamentului de BTL in cadrul DDB Bucuresti. Lucian a activat anterior in agentii de advertising importante cum ar fi Tempo, Graffitti BBDO, avand o experienta de peste 10 ani in advertising. A lucrat pe conturi precum: Porsche Leasing, Redbull, Unilever, Bic, LaFarge, URBB, Mobexpert, Londa, Flanco, Philip Morris si altii. Pe langa pasiunea pentru publicitate, Lucian este membru fondator al Proiect Replica, o companie de teatru independenta.


PUBLICITATE: