Rezultatele cautarii dupa : "roman"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Noi raportari de audiente si control programmatic al campaniilor online cu noul SATI 2.0.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Carrefour Romania participa la Forumului Traditiilor Creative de la Muzeul Taranului
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Desfasurat in perioada 6-10 septembrie, la Muzeul National al Taranului Roman, evenimentul isi propune sa aduca in acelasi loc mestesugari, mesteri populari, mici intreprinzatori si entitati care au o abordare creativa a mostenirilor culturale si care, impreuna, pot valorifica si revitaliza meseriile traditionale romanesti.
Tiriac Leasing sustine transmiterea Live Streaming a Festivalului George Enescu
Vineri, 01 Septembrie 2017
 Recitalurile de muzica clasica vor putea fi vizionate si pe site-ul companiei Tiriac Leasing la adresa festivalenescu.tiriacleasing.ro , pe  langa site-ul Televiziunii Romane - tvr.ro si site-ul oficial al festivalului - festivalenescu.ro
1,2 mln. utilizatori AntenaPlay, in crestere cu 20% de la inceputul anului. Aplicatie noua pentru Android.
Vineri, 11 August 2017
 Platforma AntenaPlay a ajuns la un numar de 1.200.000 de utilizatori, in crestere cu 20% de la inceputul anului 2017” a afirmat pentru adplayers Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.
Cu afaceri de 3,5 mln. eur pe an, platforma de talent management Global cu care lucreaza INNA a semnat cu Fabrica de PR
Luni, 07 August 2017
 Global lucreaza cu INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, si altii
Doua specialiste cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani, in comunicare TV, lanseaza agentie de PR
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara
Miercuri, 19 Iulie 2017
 Cannes Lions este decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31), anunta reprezentantii biroului din Romania condus de Teodora Migdalovici.
Parenting Ads da start PADS MasterClasses. Workshop-uri dedicate creatorilor de continut.
Miercuri, 21 Iunie 2017
 Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
Vanzari mai mici cu 4% in presa scrisa in T1, 2017, comparativ cu T4, 2016.
Miercuri, 07 Iunie 2017
Media tirajului vandut in perioada ianuarie - martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mica decat in acelasi trimestru din 2016.
Marketingul Pro TV, Lucia Antal, realeasa in boardul asociatiei internationale de masurare a audientelor
Luni, 29 Mai 2017
 Organizatia internationala a asociatiilor de masurare a audientelor isi propune sa imbunatateasca calitatea cercetarii datelor si a masuratorilor, sa promoveze transparenta in masurarea audientelor
Tymbark sustine cel mai mare campionat de fotbal pentru copii. Finala Cupei Tymbark - 24, 25 mai.
Joi, 18 Mai 2017
 Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
3 din 4 copii folosesc Internetul Video, spun parintii! Ei vor distractia, iar mama si tata ii vor programatori.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit studiului Open-i realizat pentru Orange si Itsy Bitsy, jumatate dintre copiii de peste 7 ani, din Bucuresti, petrec peste 2 ore pe zi la un dispozitiv digital, in special cu jocuri si filmulete, in timp ce parintii ar vrea sa ii stie in fata calculatorului pentru a invata ceva, pentru educatie.
Victor Dobre, Dan Petre si Oana Bulexa, despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Miercuri, 10 Mai 2017
 Victor Dobre (Director Executiv IAA Romania si Membru Board al Consiliului Roman pentru Publicitate), Dan Petre (Managing Partener la D&D Research si conf. univ. dr. SNSPA) si Oana Bulexa (Managing Director The Practice) vorbesc joi seara despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
Miercuri, 10 Mai 2017
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
Noul castigator al concursului pentru logo-ul Bucurestiului, propus validarii publice. Decizia, pe 12.
Sambata, 06 Mai 2017
 In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
Partener Rogalski Damaschin in juriul Cannes Lions.  Alina Damaschin jurizeaza Cannes PR Lions
Vineri, 05 Mai 2017
 Alina Damaschin, Creative Leader si Managing Partner in cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezinta anul acesta Romania in juriul Cannes PR Lions, anunta Cannes Lions Romania, reprezentanta locala a celebrului festival de creativitate
Presedintele ICCO, la Casa Alba de la Bucuresti. Max Behar si sefa comunicarii Presedintiei Romaniei au discutat despre colaborari internationale.
Marti, 28 Martie 2017
 Industria de Relatii Publice din Romania, prin intermediul Asociatiei Romane de Relatii Publice (ARRP), se pregateste sa adere la platforma globala The International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
PR
Presedintele The International Communications Consultancy Organisation la Bucuresti
Miercuri, 22 Martie 2017
Maxim Behar, Presedinte al The International Communications Consultancy Organisation (ICCO)  vine la Bucuresti la invitatia Asociatiei Romana de Relatii Publice – ARRP. ICCO reuneste peste 2500 de agentii de relatii publice din  49 de tari.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.