Rezultatele cautarii dupa : "proiecte"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, în urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate în noiembrie 2006, agentia asigurând, începând din 2007, servicii integrate de comunicare – ATL, BTL si PR.
Miercuri, 24 Iunie 2020
Proiect dezvoltat de Fundatia Tiriac si Nadia Comaneci, sala GymNadia si-a redeschis usile pentru copii, din data de 16 iunie, cu respectarea stricta a reglementarilor impuse de autoritati privind reluarea activitatilor in bazele sportive.
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp. Miercuri, 04 Februarie 2009
“ Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru”, spune Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea-Catavencu
Marti, 22 Decembrie 2020
“Desi pandemia de Covid-19 a facut ca acest al 20-lea an din existenta Profi sa fie unul deosebit de dificil, avem numeroase motive sa sarbatorim”, a declarant Pawel Musial, directorul general al retelei.
Marti, 28 Ianuarie 2014
„Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al grupului de companii Euromedia
Marti, 04 Martie 2008
Companie specializata in dezvoltarea si managementul centrelor comerciale, Sonae Sierra a incredintat agentiei Ogilvy Public Relations coordonarea comunicarii corporate si a comunicarii proiectelor sale in...
Marti, 26 Noiembrie 2013
Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas - International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Joi, 20 Septembrie 2012
Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza tinta de vanzari anuala a produsului la 80-100.000 eur pe an.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: