Din spiritul Euromedia: Proiecte speciale in crestere. Raporteaza CA 2013 comparabila cu 2012. 8 Mil.EUR
Marti, 28 Ianuarie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Euromedia raporteaza un 2013 comparabil cu 2012, cand incheia anul cu o cifra de afaceri de 8,05 Milioane de euro.

„Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al Euromedia, intrebat cum estimeaza sfarsitul anului trecut pentru grupului de companii cu activitate in publicitatea outdoor.

Din spiritul Euromedia. Proiectele speciale in crestere.

Potrivit omului de vanzari, produsele vedeta ale anului trecut au fost, cu siguranta, proiectele speciale, mai cu seama cele realizate pe statii de autobuz.

„In 2013, Ponderea proiectelor speciale in veniturile companiei sunt in crestere fata de 2012. Euromedia are un rol activ in promovarea proiectelor speciale, venim in mod constant catre advertiseri cu idei pentru astfel de proiecte. Ele completeaza campaniile pe suporturile noastre standard, crescand gradul de memorabilitate a acestora” mai spune Horatiu Girbea.

Cum se arata 2014? Oficialul Euromedia este optimist. Spera la o mentinere a cifrei de afaceri prin diversificarea serviciilor. „Trendul pe piata este descendent, scad bugetele si, implicit, scad preturile, dar speram la o mentinere a cifrei de afaceri prin diversificarea portofoliului si cresterea gradului de ocupare a suporturilor noastre” a conchis Horatiu Girbea, pentru adplayers.

Recent compania a trecut printr-o serie de schimbari la nivelul managementului. Plecarea lui Bogdan Vasile, fostul CEO al companiei, a adus la sefia Euromedia pe Ionut Coldea, actualul CEO al companiei si pe Catalin Ilie - COO. La nivelul echipei de vanzari, compania nu a anuntat schimbari de conducere.

Despre Euromedia, in cifre:

Anul fondarii: 1994

Numar de angajati: 75

CA 2012: 8.052.401 EUR

Estimare CA 2013: comparabila cu 2012. (8 Mil. EUR)

 Mai mult in adplayersREPORT


PUBLICITATE: