A incheiat cu 3,5 Mil. EUR. "Poate cel mai complicat din ultimii 10 ani" Imola Zoltan McCann PR
Vineri, 17 Ianuarie 2014
 

"Overall, 2014 cred ca va fi ceva mai bine decat anul trecut”.
Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR


adplayers. Iulian Toma

Toata lumea vrea PR, insa nu toata lumea stie ca viata in servicii de relatii publice si comunicare in 2013 nu a fost deloc usoara. O spune managerul uneia dintre cele mai mari agentii de relatii publice si consultanta in comunicare. Sau cel putin asa a fost in anul recent incheiat:

Iata ce spune Imola Zoltan, deschizand seria "Adplayers Report" cu  „analize adplayers”, cu retrospective 2013 si previziuni 2014.

„2013 a fost un an foarte dificil, poate cel mai complicat din ultimii 10 ani.” afirma pentru adplayers Imola Zoltan, managerul agentiei McCann PR. Oficialul mai spune ca este greu de facut estimari pentru anul 2014. „Este dificil de estimat tinand cont de gradul mare de imprevizibilitate al mediului de afaceri.”

Fondata in 2004 si avand in prezent 38 de angajati, chiar daca nu vorbim de cifre finale, managerului agentiei McCann PR face pentru 2013 o estimare a cifrei de afaceri similara cu cea din 2012, aproximativ 3,5 Mil. EUR.

In 2013 , in topul serviciilor cele mai „vandute” de McCann PR s-au aflat: relatii mass media, social media, evenimente de presa, comunicare interna.

Ce avem sigur la inceput de an, 2014? „Rata de retentie a clientilor agentiei este de aproape 100%, avem si clienti noi; overall, 2014 cred ca va fi ceva mai bine decat anul trecut”.


Mai mult in Adplayers Report,  adplayers report 2013, analize adplayers
 


PUBLICITATE: