Julius Meinl investeste aproximativ 100.000 euro in poezia din Romania
Marti, 26 Noiembrie 2013
adplayers. Iulian Toma.

Julius Meinl investeste in poezia din Romania. Marca de cafea care inspira poetii inca de la 1862 („Inspiring poets since 1862”) s-a vandut in multe locuri din Romania contra versuri. Daca intr-una dintre cele mai ploioase zile din aceasta toamna, Julius Meinl oferea bucurestenilor o dimineata cu o parte din trenurile de metrou tapetate cu post-it-uri cu versuri, ulterior marca a continuat pe aceeasi idee, lansand singura zi din an in care versurile au devenit moneda de schimb a cafelei.



Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, 
Katharina Bartas -  International Brand Manager Julius Meinl, vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea. Vorbind despre directiile strategice de investitie in comunicare, brandul pariaza pe proiecte de evenimente dezvoltate in jurul acestuia .

“Nu suntem interesati de media ATL ci de proeecte de evenimente create in jurul brandului” a declarat pentru adplayers Katharina Bartas (foto) -  International Brand Manager Julius Meinl. “ Piata din Romania este una promitatoare pentru noi” a mai spus ea vorbind despre impactul asocierii versurilor cu cel al marcii de cafea.

Un numar de 80 de locatii de cafenele ticsite de 6000 de autori de poezie dintr-o harta regionala care face trimitere la cateva zeci de mii de consumatori mai mult sau mai putin iubitori de poezie pentru a degusta o ceasca de cafea Julius Meinl, sunt doar cateva elemente care construiesc si in Romania o parte din tabloul unei strategii puse la cale in urma cu 3-4 ani de unul dintre cei mai premiati oameni din comunicare: Michael Conrad (foto).

 Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: