Licitatia West Park a ales la Tempo
Miercuri, 21 Februarie 2007

(AdPlayers.ro. Iulian Toma)

Tempo Advertising a câstigat contul de comunicare West Park. Agentia a fost selectata în urma unei licitatii (pitch) organizate în în luna noiembrie, au declarat, pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice ai agentiei.

Conform agentiei de publicitate, Tempo a încheiat un parteneriat pe termen lung cu dezvoltatorul proiectului West Park, de la Rom-Canada Group. Compania condusa de Dragos Grigoriu va asigura,   începând din 2007, servicii integrate de comunicare – ATL, BTL si PR. 

Lansat la începutul anului 2006, West Park va cuprinde 19 cladiri de locuinte cu 8 si 10 etaje, precum si facilitati ce satisfac un stil de viata contemporan: piscina, mini-market, gradinita, sala de fitnes si parc. Proiectul totalizeaza 125,000 mp de spatiu construit iar primele apartamente vor fi livrate proprietarilor în primavara anului 2008.

AdPlayersFile

Rom-Canada Group, compania care dezvolta West Park, este membra a consortiului BSG Investments & B.S.R. Europe Ltd. BSG Investments este un investitor cu 25 de ani de practica prezent în domeniul imobiliar, în sectorul extractiei de minereuri naturale, dar si pe pietele de capital. Cifra de afaceri totala a grupului este de 3,5 miliarde de dolari.

B.S.R. Europe Ltd. este o companie înfiintata în urma cu 40  de ani care dezvolta proiecte imobiliare în Europa, Statele Unite ale Americii si Israel. Compania a dezvoltat proiecte imobiliare care însumeaza o surafata de 1.58 milioane de metri patrati si este prezenta în 8 tari din Europa Centrala si de Est. Compania B.S.R. Europe Ltd. are în curs de dezvoltare 9,100 de unitati locative, din care 1,500 au fost deja contractate.


PUBLICITATE: