Rezultatele cautarii dupa : "produsul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Telekom Romania lanseaza Mobil Nelimitat, disponibil si in reteaua de magazine Mega Image si Shop&Go. Deschidere pentru alte parteneriate.
Vineri, 05 Iulie 2019
Intrebati de AdPlayers daca parteneriatul ar putea duce si spre vanzarea terminalelor mobile, atat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidential, Telekom Romania cat si Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare si sustenabilitate Mega Image au subliniat ca actuala colaborare reprezinta si o...
Ascensiune rapida Subway in Romania. 7% crestere si deschide primul restaurant Fresh Forward Decor din Bucuresti la AFI Cotroceni
Joi, 20 Iunie 2019
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea...
Aranjamente florale cu tematica pascala de la FlorariaMobila.ro
Joi, 25 Aprilie 2019
 Mix-ul de aranjamente decorative pentru Paste cuprinde mai multe optiuni, de la coronite pentru decorat usa, la celebrele aranjamente tip „flori in cutie” asezonate cu oua pictate, pana la aranjamente florale in culori solare explozive cu un artificiu pe placul Iepurasului – morcovi pe post de...
Campania Experiente Sportive Decathlon vrea sa faca sportul accesibil de la 37% la 60% dintre romani
Vineri, 14 Decembrie 2018
„Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul si activitatea fizica stim astazi ca 37% din populatia Romaniei practica sport. Ne dorim sa ducem aceasta cifra la 60% in urmatorii 5 ani, facilitand aceasta relatie: utilizator - echipament - loc de practica,” spune Lacramioara Rosca - Director Marketing...
GMP Group, in fuziune locala. GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza in GMP + WEBSTYLER. Bogdan Nitu, General Manager.
Joi, 13 Decembrie 2018
„Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”,...
Concursul de design si productie de ambalaj Think About The Box revine cu premii de 2000 de euro
Vineri, 28 Septembrie 2018
 Demarat la sfarsit de septembrie, concursul va avea doua etape: prima, in urma careia vor fi selectate 5 lucrari finaliste, se va desfasura in perioada 24 septembrie – 30 octombrie 2018, urmand ca designerii ai caror lucrari au ajuns in finala sa lucreze impreuna cu un producator de ambalaje dedicat la...
Astept de 135 de zile plata de la o mare agentie si un mare client Companie de scenotehnica de eveniment
Miercuri, 08 August 2018
 Furnizori de servicii de productie pentru marketing si comunicare sunt la randul lor revoltati. In timp ce acestia achita facturi la materiale si servicii in procesul de productie la 30-45 de zile, clientul si marca pentru care lucreaza are deja 135 de zile si a amanat deja plata la peste 160 de zile.
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
Joi, 31 Mai 2018
 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
29 de produse din FMCG, suplimente alimentare, bricolaj si banking afla pe 23 mai cine va purta timp de 12 luni titlul Produsul Anului 2018
Miercuri, 23 Mai 2018
 Gala de decernare a premiilor Produsul Anului, editia 2018, are loc miercuri, 23 mai, la  JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Incepand cu 24 mai, produsele castigatoare vor putea purta titlul de “Votat Produsul Anului®” de catre consumatorii romani, in toate campaniile de comunicare.
141 de restaurante si localuri POP din sase orase autohtone, in ghidul Gault & Millau Romania 2018
Miercuri, 16 Mai 2018
 80% dintre entitatile din turism considera gastronomia important in alegerea destinatiilor de calatorie
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
MBA pentru copii. Itsy Bitsy lanseaza MBA Junior.
Luni, 19 Martie 2018
 „MBA Junior francizeaza programul la nivel national, prin parteneri educationali, astfel incat acesta sa ajunga la cat mai multi copii” spune Nadia Tataru, co-fondatoare Itsy Bitsy si co-fondatoare MBA Junior
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018
 
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
Luni, 22 Ianuarie 2018
 Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
« 2 3 4 5 6 »