Campania "Experiente Sportive" Decathlon vrea sa faca sportul accesibil de la 37% la 60% dintre romani
Vineri, 14 Decembrie 2018

Credit: Decathlon Romania

„Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul si activitatea fizica stim astazi ca 37% din populatia Romaniei practica sport. Ne dorim sa ducem aceasta cifra la 60% in urmatorii 5 ani, facilitand aceasta relatie: utilizator - echipament - loc de practica,” spune Lacramioara Rosca - Director Marketing Decathlon Romania.

adplayers.info

„Experiente Sportive Decathlon vrea sa faca sportul accesibil mai multor oameni. Potrivit reprezentantilor de comunicare, incepand cu 7 ianuarie 2019, Decathlon ridica stacheta in misiunea sa de a face sportul accesibil cat mai multor oameni, lansand proiectul national Experiente Sportive. Pentru asta, retailerul francez pune la dispozitia clientilor sai o noua platforma online si un nou sistem de fidelizare.

Decathlon doreste sa motiveze si sa ajute oamenii sa practice sportul preferat, dar si sa descopere unele noi, dezvoltand astfel un stil de viata sanatos. Totodata, accesibilitatea inseamna pentru Decathlon si cel mai bun raport pret - calitate si preturi mici pe parcursul intregului an.

Mai mult de atat, compania face trecerea de la fidelizarea clasica, la o modalitate de fidelizare adaptata nevoilor actuale, prin oferirea unor experiente in adevaratul sens al cuvantului.

„Credem cu adevarat in misiunea noastra, aceea de a face sportul accesibil cat mai multor oameni. Accesibilitate inseamna sa fii acolo unde este nevoie, cand este nevoie, punand la dispozitia clientului tot ceea ce acesta are nevoie” a declarat Lacramioara Rosca – Director Marketing Decathlon Romania.

„Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul si activitatea fizica stim astazi ca 37% din populatia Romaniei practica sport. Ne dorim sa ducem aceasta cifra la 60% in urmatorii 5 ani, facilitand aceasta relatie: utilizator - echipament - loc de practica,”

Potrivit autorilor, noul program de fidelitate continua sa transforme fiecare tranzactie in puncte de fidelitate. Aceste puncte de fidelitate au o valabilitate de 12 luni de la momentul inregistrarii ultimei tranzactii in contul Decathlon.

In noua platforma, utilizatorii pot opta, incepand cu 7 ianuarie, pentru diferiti parteneri sportivi, in diferite orase din tara si pentru diferite tipologii de sporturi, in functie de numarul de puncte din contul lor.

Modalitatile de plata sunt: plata integrala prin sistemul de puncte de fidelitate sau plata partiala prin acelasi sistem de puncte si diferenta cash sau card in cadrul locatiei alese.

Persoanele eligibile pentru obtinerea unui card pot intra in posesia acestuia daca au varsta peste 18 ani si solicita emiterea cardului fie intr-un magazin Decathlon, fie online, pe website-ul decathlon.ro, in sectiunea "contul meu".

La nivel national, Decathlon reuneste peste 1300 de colaboratori, intr-o retea de 23 de magazine, la care se adauga platforma online. In ultimii 2 ani, retailerul sportiv a deschis patru noi magazine – la Botosani, Buzau, Piatra Neamt si al 5 lea magazin din Bucuresti - Decathlon Obor. De asemenea, a dublat spatiul din centrul comercial Pallady din Bucuresti.

In anul 2017 a fost inaugurat si primul centru logistic Decathlon din Romania, care aprovizioneaza trei state sud-est europene - Romania, Bulgaria si Grecia.

Decathlon ofera iubitorilor de sport articole si echipamente sportive conform celor mai inalte standarde de calitate si inovatie din domeniu. Magazinul include produse apartinand marcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji.

Denumite marci Pasiune, acestea reprezinta o alternativa viabila pentru produsele deja prezente pe piata, ce contribuie in mod concret la implinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor. Totodata, prin produsele cu eticheta Primul Pret Tehnic, Decathlon propune clientilor sai produsul cu cel mai bun raport calitate-pret, pentru fiecare gama de produse, cu o garantie de minim 2 ani.

Decathlon comercializeaza si articole Fabricate in Romania, printre care biciclete, incaltaminte conceputa pentru drumetii montane si textile pentru ciclism si sporturi de echipa.

Mai mult in
Campanii, Conturi


PUBLICITATE: