Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
 

Artista Alexandra Nechita este noul Ambasador al Brandului FUZETEA
Credit: Fuzetea  / McCann PR

adplayers.info

Alexandra Nechita, artista romano-americana de renume mondial, se alatura FUZETEA ca Ambasador de Brand si aduce conceptul Timp cu Tine, prin care consumatorii sunt incurajati sa isi faca timp sa se relaxeze, sa sereconecteze cu ei insisi, anunta reprezentantii de relatii publice ai companiei.

Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV, cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.


Credit: Fuzetea / McCann PR

„Ma simt foarte legata de Romania, motiv pentru care m-a bucurat foarte mult propunerea echipei McCann PR de a ma alatura campaniei FUZETEA in calitate de ambasador de brand. Este prima mea asociere cu un brand in Romania si sunt extrem de incantata sa fiu parte din acest proiect si sa revin in Romania cu fiecare ocazie pe care o am. Timp cu tine este un concept care ma defineste complet, asa ca, there you go: perfect match” a declarat pentru adplayers Alexandra Nechita, Ambasadorul Brandului FUZETEA.

FUZETEA este o bautura inovatoare prin mixul de ingrediente – o fuziune neasteptata intre extractul de ceai, sucurile de fructe si ierburi aromatice, creand astfel o experienta unica, complexa, perfecta pentru momentele de relaxare si liniste.

„Suntem incantati sa o avem alaturi pe Alexandra Nechita ca Ambasador de Brand, a carei arta si personalitate sunt in ton cu filosofia FUZETEA: avem nevoie de timp pentru noi insine, avem nevoie sa ne deconectam, pentru a ne putea reimprospata creativitatea si a merge inainte” a afirmat Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola Romania. „Colaborarea dintre Alexandra si FUZETEA inseamna experiente noi, unice pentru consumatorii romani, cu gusturi si preferinte in continua schimbare si care cauta optiuni diversificate, cu arome mai sofisticate”.

„Cunoscand-o destul de bine pe Alexandra, ideea de a o propune in calitate de ambasador al brandului FuzeTea a venit natural. Ne bucuram ca initiativa noastra a fost imediat imbratisata de echipa Coke si speram ca personalitatea ei va rezona cat mai bine cu valorile brandului”, spune Lavinia Chican, Senior Partener McCann PR.

„FUZETEA este cea mai buna alegere pe care mi-o pot imagina pentru vietile noastre agitate, pentru ca timpul pentru tine si pauzele pe care ti le acorzi sunt ingredientele care te ajuta sa performezi. Sunt foarte bucuroasa ca am devenit Ambasadorul Brandului pentru ca ma identific cu mixul de culori si arome al FUZETEA”, a mai declarat Alexandra Nechita.

Succesul FUZETEA pe piata romaneasca a fost premiat, in mai 2018, cu premiul Produsul Anului la categoria Bauturi Non-Carbonatate, la Gala „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiaza Inovatia”, bazat pe opiniile consumatorilor. Prezent pepiata locala din ianuarie 2018, FUZETEA este disponibil in cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits si Black Icetea Mango Pineapple.


Alexandra Nechita, noul Ambasador al Brandului FUZETEA (dreapta), alaturi de Amalia Nastase (Mijloc) - Ambasador Salvati Copiii si Lavinia Chican (McCann PR)
Credit: McCann PR

Brand din portofoliul companiei Coca-Cola, FUZETEA reprezinta o optiune cu un continut scazut de calorii (19-20 de calorii per 100ml, in functie de aroma), fiind indulcit cu un amestec de zahar si indulcitor hipocaloric extras din frunze de stevia. Compania Coca-Cola se aliniaza la preferintele si tendintele in continua schimbare ale consumatorilor, livrand produse cu continut scazut de zahar sau cu zero zahar, disponibile intr-o gama larga de ambalaje, inclusiv de mici dimensiuni.

Pornind de la Coca-Cola, recunoscuta ca fiind una dintre cele mai valoroase marci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA si Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numarul 1 de bauturi carbogazoase, cafea ready-to-drink si sucuri de fructe si nectaruri. Avand cea mai mare retea de distributie de bauturi racoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de tari se bucura de bauturile companiei, consumul depasind 1,9 miliarde de portii pe zi.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Mai mult in Conturi, PR


PUBLICITATE: