Rezultatele cautarii dupa : "produse 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 15 Februarie 2011
Estimat de AdPlayers la 10.000 – 15.000 EUR, agentia Interactiva Infinit Solutions a dezvoltat proiectul Perfect – Leasing (perfect-leasing.ro) pentru Porsche Finance Group Romania
Luni, 05 Mai 2008
Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.
Marti, 14 Septembrie 2010
Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse...
Joi, 11 Februarie 2016
Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
Marti, 19 Februarie 2013
„Nu consumati alimente cu E-uri, caci va vor fi date mereu. Refuzati sa le cumparati si ei nu le vor mai produce” este sfatul reputatului doctor Pavel Chirila, privind oprirea fabricarii si vanzarii produselor care contin aditivi alimentari
Luni, 11 Iulie 2011
Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Marti, 12 August 2025
Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
Miercuri, 26 Februarie 2025
Incepand din 25 februarie 2025, in zona Port Gruia, judetul Mehedinti a avut loc o noua lansare de puiet de sturioni in cadrul proiectului LIFEBoat 4 Sturgeons - cate 500 de exemplare din speciile nisetru (Acipenser gueldenstaedtii) si pastruga (Acipenser stellatus) fiecare exemplar purtand marcaje speciale de...
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Luni, 11 Iulie 2005
Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
Joi, 03 Iunie 2021
La un an de la intrarea pe piata din Romania, Birra Moretti® isi completeaza portofoliul cu sortimentul de bere Zero. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0...
Vineri, 03 Noiembrie 2017
„Este o mare bucurie sa putem pune prima caramida la temelia noului sediu al TVR Craiova”, a declarat Doina Gradea, director general intermar al TVR, despre investitia in noul sediu TVR Craiova care se ridica la suma de 5.241.350 lei si este realizata din fonduri proprii.
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Joi, 15 Martie 2018
"Prin acest serviciu, dorim sa le oferim clientilor libertatea de alegere, fara a avea costuri suplimentare”, a declarat Urszula Krzyżanowska-Piękoś, Deputy CEO Alior Bank.
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Joi, 30 Iunie 2022
Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
Miercuri, 20 Februarie 2008
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Luni, 10 Mai 2021
In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















