Rezultatele cautarii dupa : "produse 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
980.000 EUR din promotionale la Sands Promo, pe o piata injumatatita de criza
Marti, 14 Septembrie 2010
 Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse...
Minimax lanseaza Stirile Publicitare pentru copii
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 Stirile Publicitare de la Minimax vor fi difuzate in orele de maxima audienta si isi propun sa ofere clientilor de publicitate un nou punct de interes si instrument de promovare in...
Gazeta Online in disputa cu Boom pentru 200 Milioane de afisari si cateva sute de mii de euro
Miercuri, 27 Mai 2009
 Cele doua parti discuta soarta a 200 Milioane afisari programate de Boom in reteaua Gazeta Online, spatiu online care si-a gasit stapanul, nu si factura de plata
Dan Tasca [..] a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale Alexandra Olaru, Unilever
Luni, 06 Aprilie 2009
 Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, 
Sorin Freciu: 2009 va fi un an de break even pentru divizia de business Realitatea – Catavencu
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Stejar vine cu berea la Ziua Barbatului Bergenbier
Luni, 05 Mai 2008

Stejar Pilsner ii rasplateste zilnic cu 100 de baxuri de bere pe cei care intra pe www.bereastejar.ro si spun cum e sa fii cu adevarat barbat.

PR-ul Bigger Group - 500.000 EUR in 12 luni
Luni, 14 Aprilie 2008
Divizia de relatii publice de la Bigger Group gestioneaza acum conturile a 13 clienti, printre care se numara Agroli, Ascendis, BSR Group, Brenac, Fuchs, Grupul Financiar Carpatica, Peter Murray, Planorama, Reduccino (Unicoms), Teknosa
Mihnea Vasiliu, Dragos Stanca si Sorin Vulpe conduc noua structura cu 3 divizii pe public tinta din Realitatea-Catavencu
Miercuri, 20 Februarie 2008

Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).

Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Rebranding de 400.000 EUR, la Tempo
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Campania de redenumire Sindan īn Actavis este semnata de Tempo Advertising, costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an fiind de aproximativ 400.000 de euro
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Dunlop Adhesives da drumul la instructiuni video pe Internet
Miercuri, 30 Mai 2007
Potrivit oficialilor companiei, in prezent, 14.3 milioane de camine din Marea Britanie sunt conectate la Internet - sursa principala de stiri si informatii pentru milioane de oameni din toata lumea
Indesit Company contopeste Hotpoint si Ariston si vrea cresterea marcii Indesit de la 45% la 60%
Miercuri, 30 Mai 2007
"Contopirea dintre Hotpoint si Ariston este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea" declara Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company
McCann da 1000 EUR zilnic pe Magura
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Stentor a cāstigat PR-ul Walmark
Joi, 22 Februarie 2007
Īncepānd cu luna februarie, agentia de relatii publice Stentor Creative Relations comunica pentru Walmark Romānia, liderul pietei de suplimente nutritionale de pe piata romāneasca, potrivit agentiei de PR
Napolact marcheaza brandingul agentiei Propaganda
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Libertatea si ProSport: 45% īn Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
Vel Pitar Roll4Ever, īn Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
McCann PR a castigat Walmark
Vineri, 10 Februarie 2006
Agentia de relatii publice a fost aleasa la inceputul acestui an sa se ocupe de strategia de relatii publice a tuturor brandurilor din portofoliul Walmark Romania
« 1 2 3 4 »