"Dan Tasca [..] a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale" Alexandra Olaru, Unilever
Luni, 06 Aprilie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„De la inceputul acestui an nu au existent schimbari structurale majore in cadrul echipei de marketing a Unilever SCE” afirma reprezentantii Unilever South Central Europe, pentru AdPlayers, prin vocea Alexandrei Olaru (foto), HR & Communications Director, intrebati ce schimbari relevante au avut loc la nivelul echipei de marketing Unilever SCE de la inceputul acestui an.

Pe de alta parte, reprezentanta Unilever afirma insa ca „Domnul Dan Tasca, Directorul de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale”, decizie urmata de numirea unui nou director.

„Ca urmare a acestei decizii, Unilever l-a desemnat ca si Director de Marketing pentru cele doua divizii ale sale pe domnul Fulvio Guarneri, care anterior acestei numiri era Director de Marketing al diviziei de Produse Alimentare”.

Purtatoarea de cuvant Unilever vine sa confirme astfel una din schimbarile la varf in echipa de marketing a companiei, dezvaluita de AdPlayers in urma cu cateva zile, insa neaga ferm existenta vreunei licitatii anulate.

„In ceea ce priveste proiectele de comunicare ale companiei Unilever, acestea sunt desfasurate cu ajutorul agentiilor  participante in selectie. Unilever nu a anulat niciuna dintre licitatiile organizate pentru proiectele sale”, subliniaza Olaru.

Intregul raspuns Unilever la intrebarile AdPlayers, mai jos:

AdPlayers: Ce schimbari relevante au avut loc la nivelul echipei de marketing Unilever din Romania, sau Unilever SCE de la inceputul acestui an?

Alexandra Olaru, HR & Communications Director, Unilever South Central Europe: De la inceputul acestui an nu au existent schimbari structurale majore in cadrul echipei de marketing a Unilever SCE.

Domnul Dan Tasca, Directorul de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale.

Ca urmare a acestei decizii, Unilever l-a desemnat ca si Director de Marketing pentru cele doua divizii ale sale pe domnul Fulvio Guarneri, care anterior acestei numiri era Director de Marketing al diviziei de Produse Alimentare.

AdPlayers: Cum comentati aceste schimbari, pe fundalul unor zvonuri de anulare a unei licitatii urmata de alocarea directa a unor proiecte de comunicare?

Demisia domnului Tasca reprezinta o decizie personala si nu are legatura cu zvonurile pe care le mentionati.

In ceea ce priveste proiectele de comunicare ale companiei Unilever, acestea sunt desfasurate cu ajutorul agentiilor  participante in selectie. Unilever nu a anulat niciuna dintre licitatiile organizate pentru proiectele sale.

In ceea ce priveste activitatile promotionale, ele s-au desfasurat conform planurilor stabilite anul trecut si care au facut obiectul licitatiilor organizate de Unilever.

AdPlayers: Care sunt agentiile cu care lucreaza in prezent Unilever, si cum se face selectia companiilor pentru proiectele de comunicare?

Toate proiectele de comunicare ale Unilever sunt selectate prin intermediul licitatiilor (fie la nivel local, fie la nivel regional si global). In regiunea pe care o coordoneaza de la Bucuresti – Europa Centrala si de Sud - Unilever lucreaza cu o serie de agentii locale si internationale, nume binecunoscute in industria de marketing si publicitate din fiecare din aceste tari.


PUBLICITATE: