Licitatiile Scandia Food au ales 4 agentii: Papaya, Graffiti BBDO, GMP si Gavrila si Asociatii
Vineri, 11 Martie 2011


 (AdPlayers, Iulian Toma)

In urma licitatiilor recente, Scandia Food lucreaza cu 4 agentii: Papaya, Graffiti BBDO, GMP si Gavrila si Asociatii.

Alaturi de Papaya si Graffiti BBDO, care au castigat conturile de creatie Scandia Sibiu, respectiv Pate Bucegi si Sadu, agentiile GMP si Gavrila si Asociatii au fost selectate la sfarsitul anului trecut pentru creatia campaniilor de comunicare ale noilor marci pe care compania Scandia Food le va lansa in acest an, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers A
ndreea Teodorescu (foto), Marketing Manager al Scandia Food.

Procesul de selectie a inclus si pozitionarea Pate Sibiu, care a devenit Scandia Sibiu – un brand umbrela care sa poata sustina mai multe categorii de produse. Cele patru agentii au fost selectate la sfarsitul anului trecut, dupa doua licitatii care au avut ca obiectiv principal alegerea companiilor de publicitate ce urmau sa lucreze pentru Scandia Sibiu si Pate Bucegi.

Pentru alegerea companiilor de publicitate Scandia Food a organizat un pitch in care a invitat cate trei agentii. Desfasurate in paralel, pentru licitatia Scandia Sibiu au fost chemate agentiile Papaya, Sister si Graffiti BBDO si GMP, iar pentru Pate Bucegi au intrat in competitie Graffiti BBDO, Gavrila si Asociatii si 23 Communication.

Pentru ca dupa prima runda a licitatiilor, organizatorii nu au putut decide castigatorii, compania a mers in runda a doua, care a inclus inclusiv o componenta de cercetare, etapa in care s-au calificat agentiile Papaya si GMP pentru Scandia Sibiu – pitch castigat in final de Papaya, si respectiv Graffiti BBDO si Gavrila si Asociatii, pentru Pate Bucegi -  pitch castigat de Graffiti BBDO.

“Pentru ca agentiile castigatoare au fost validate in urma unui proces de cercetarea propunerilor, in urma licitatiilor am pastrat si agentiile de publicitate GMP si respectiv Gavrila si Asociatii care s-au calificat in finala, companii care vor lucra pentru creatia campaniilor de comunicare ale unor branduri pe care urmeaza sa le lansam”, a motivat pastrarea celor doua agentii Andreea Teodorescu.

Contul de media al companiei este administrat de Media Direction. Serviciile de rebranding ale companiei la actuala Scandia Food au fost administrate de Seed Consultants.


PUBLICITATE: