Rezultatele cautarii dupa : "printul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Razboi Mobile Marketing cu Apple si Android. MOBILE WORLD CONGRESS 2011 (I)
Marti, 22 Februarie 2011
 Deschis de presedinti sau directori generali de la Google, Twitter, AT&T sau China Mobile, MOBILE WORLD CONGRESS desfasurat intre 14-18 februarie 2011 este cel mai mare...
De ce mobilul, si nu iPad-ul, poate salva ziarele si revistele?
Joi, 07 Octombrie 2010
 Un ecran generos la un pret accesibil, diferit de pretul piperat al iPad-ului, ar putea face sa ca mii sau zeci de mii de oameni sa redescopere placerea citirii si arhivarii printului la purtator.
Sute de vizitatori la fiecare stand si prospecti de la Digital Print & Sign si Gifts Show
Marti, 28 Septembrie 2010
 Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate
Copie sau asemanare Maioneza vs Racoritoare? Creatia Univer vs Granini
Vineri, 02 Iulie 2010
 „Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Razboi la baioneta pe frontul din Moldova intre Midas Media si Arbomedia. Monitorul alege Midas.
Vineri, 23 Aprilie 2010
 Daca cineva a spus ca presa tiparita nu mai e o miza, migratia Monitorului de Suceava de la Arbomedia la Midas Mediacare castigase de curand si ghidul Sapte Seri, iar de cealalta...
NewsIn se alatura Diviziei Business Realitatea-Catavencu
Marti, 06 Octombrie 2009
 Agentia de presa NewsIn se alatura astfel produselor Diviziei Business de la Realitatea Catavencu - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard...
AdPrint - intre festival de publicitate si eveniment de training
Vineri, 15 Februarie 2008

In lipsa unei repozitionari spre un festival cu mai multe sectiuni, cine stie unde ar putea zbura ingerii AdPrint?

Thegroup: 13 companii, 51 Milioane EUR, 41 de Milioane EUR pe media
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup, la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Tranca, Friends: „Stiu ce inseamna sa iei premii de creatie in festivaluri si sa uiti ce ai de facut pentru clienti”
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care  a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Premiu pentru Publicitate fara Client la Golden Drum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Graffiti BBDO face casting la puscarie pentru Yale
Luni, 23 Aprilie 2007
Apeland la un departament fictiv de testare si cercetare format din spargatorii de profesie, compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie pentru brandul Yale care se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Lowe a refuzat licitatia Timisoreana
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani în care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vânduta bere din România pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata în decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Graffiti BBDO si-a lansat Blog
Vineri, 02 Martie 2007
"Ne-am gândit sa ne facem un loc unde sa ne putem exprima, expune, exterioriza într-o maniera lipsita de false restrictii corporatiste pe teme care ne plac si ne intereseaza (adica da, o sa vorbim uneori si despre publicitate", motiveaza aparitia jurnalului online graffiti.bbdo.ro/blog, pentru AdPlayers, Catalina Cernica - Managing Director la Graffiti BBDO România 
McCann Erickson România a urcat pe Mount Rushmore, în Top5 la AdForum
Miercuri, 28 Februarie 2007
Printul Mount Rushmore semnat de McCann Erickson România pentru Maggi, de la Nestle a fost  saptamâna trecuta în Top5 la AdForum, clasamentul reunind saptamânal cele mai vizualizate reclame ale recunoscutei platforme de informatii globale în industria de publicitate care contine peste 18.000 de agentii si peste 50.000 de creatii în publicitate, din întreaga lume
AdPrint integreaza Propaganda
Luni, 12 Februarie 2007
Cu doua trofee si o nominalizare la cel mai bun print dintre cele 330 lucrari înscrise la AdPrint, agentia Propaganda spune ca a pus serios umarul la integrarea europeana a printului local si la cea mai buna performanta a Romaniei la festivalul de publicitate dedicat print-ului
NY Festivals premiaza McCann, Lowe si TBWAMerlin
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
« 1 2 3 »