GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

GMP a semnat primul spot TV pentru Tmisoreana. Intitulat “Fotbal adevarat”, acesta a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana. Spotul tv ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3.

Noul spot, subliniaza agentia, este primul pas dintr-o mai ampla campanie de promovare a Cupei Romaniei Timisoreana, care se va desfasura in mai multe etape, pe parcursul unui an. Spotul este sustinut prin doua executii in print - publicate pre si post finala, primul print anuntand finala cupei, iar printul al doilea felicitand echipa castigatoare - si o campanie outdoor in Timisoara. Urmatoarea etapa va incepe in toamna, odata cu sezonul competitional de fotbal.

“Fotbal adevarat”, spun autorii, este un spot care vorbeste despre frumusetea fotbalului, despre emotiile jucatorilor si ale fanilor, dar si despre momentele magice asociate victoriei echipei preferate.

Filmat alb-negru, spotul de 45 de secunde surprinde intr-o maniera emotionanta, adauga autorii, momentele esentiale din viata jucatorilor: antrenamentul, competitia si finala. Strategia de comunicare a avut la baza traditia indelungata a Cupei Romaniei cu care Timisoreana si-a asociat numele incepand din toamna anului trecut.

Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP spune ca „Important in cupa nu este suma investita in echipa, ci dorinta de a lupta, combinata cu emotia puternica a celor pasionati de fotbal. Tocmai din acest motiv, pentru a sublinia eleganta fotbalului, am ales sa filmam spotul alb-negru. Este prima campanie pentru Timisoreana realizata de GMP dupa castigarea contului si suntem mandri ca este chiar campania propusa la pitch”

“Campania pentru Cupa Romaniei Timisoreana construieste valori comune celor 2 branduri – Timisoreana si Cupa Romaniei: egalitatea sanselor, ocazia oricui de a se afirma, indiferent de pozitia de pe care pleaca”, sustine Mihai Barsan, Group Brand Manager.

Filmarile au durat trei zile si s-au desfasurat in Ploiesti, Boldesti-Scaeni si Bucuresti. Casa de productie este MultiMediaEst, regizor Tobby Tremlett, producator Dragos Vilcu, DOP  Mel Griffith, muzica si sound design Audiotrust. 

Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/

AdPlayersFile

Colaborarea dintre GMP si Timisoreana a inceput in luna martie, cand, in urma unei licitatii la care au participat cinci agentii de publicitate, echipa de marketing Ursus Breweries pentru brandul Timisoreana a decis sa incredinteze strategia de comunicare pe urmatorii 2 ani agentiei GMP.

Una dintre cele mai importante agentii independente integrate din Romania, potrivit companiei, GMP are in portofoliu clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever, Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota.

AdFile

Brand Timisoreana

Mihai Bonca - Brand Manager,

Mihai Barsan - Group Brand Manager,

Tudor Ghiurca - Junior Brand Manager si

Sandina Olteanu - Brand Manager.

Agentie GMP

Oliver Kapusta - Integrated Communication Director,

Matt Hingley - Senior Art Director,

Cosmin Ezaru - Senior Art Director,

Adrian Dragan - Senior Copywriter,

Ramona Sima - Group Account Director,

Anca Echim - Account Executive,

Teodor Cucu - Strategic Planner,

Radu Teodorescu - AV.


PUBLICITATE: