'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Nu a fost pitch (licitatie n.r.)”, au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!

“Ne-am vazut si ne-am placut”, adauga reprezentantii de comunicare 23, noul shop de idei din cadrul grupului Leo Burnett, condus de Elena Livinti si Bogdan Naumovici care, potrivit oficialilor de comunicare, concepe solutii neconventionale de comunicare pentru rezolvarea problemelor de business.

Agentia spune ca echipa care scoate revista CIAO! lanseaza si ziarul CANCAN din 16 aprilie, acesta fiind “varianta zilnica in care citesti stiri senzationale, sport si divertisment”. Recomandata de 23, agentia de media care se ocupa de campania CanCan este Starcom.

"Shopul de idei 23 porneste cu dreptul, cu un client si un proiect pe care si l-ar fi dorit orice agentie”, a declarat Bogdan Naumovici (foto), Directorul de Creatie al shop-ului de idei 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania. „Fara  intalniri cu comitete intregi de clienti care sa isi ascunda fricile in spatele unor focus grupuri atotstiutoare, fara pic de timiditate in abordarea neconventionala a comunicarii, fara cuvinte multe cu pretentii de engleza si lipsite de continut. Doar o agentie si un client care s-au inteles de la inceput si si-au asumat fiecare responsabilitatile ce le revin”.

Campania de lansare vine cu 2 saptamani inainte de aparitia cotidianului CANCAN si se deruleaza la TV,  la  radio, pe  panourile stradale, pe internet, cu executii speciale in lifturile blocurilor din Bucuresti si in tara, in OOPS  Media.

Potrivit agentiei campania va rula si intr-un mediu mult mai apropiat momentului de “consum” zilnic al ziarului de dimineata in Bucuresti – statiile de metrou si in Bucuresti si in tara – in saloanele de cosmetica avand drept motivatie femeile, carora “le este atat de drag sa se intalneasca si sa auda ultimele barfe, dar si sa ia parte la ele”.

Concept?

Romanii sunt satui de scandalurile din zona politica, spun oficialii agentiei de creatie. „Ziarul CANCAN va fi ca si cafeaua de dimineata, va crea depedenta si un inceput bun in fiecare zi, cand ai nevoie de un sfert de ora de barfe si lucruri senzationale pe care sa le discuti glumind cu colegii”, adauga ei.

"Vedetele noastre sunt atat de creative in viata de zi cu zi, incat partea de creatie a campaniei a decurs fara nicio problema”, spune Bogdan Costin, responsabil de unele dintre replicile imaginate de oamenii de creatie de la 23. „ Spoturi precum cel cu un personaj sexagenar care isi paraseste sotia pentru o tanara amanta au aparut ca de la sine”.

„Cand viata bate spotul si printul, de ce sa n-o folosesti? Mai ales cand exact asta e subiectul ziarului pe care-l promovam", adauga Bogdan Costin.

Conform reprezentantilor agentiei 23, spoturi TV cu totul atipice – deloc vizuale, doar voce, te fac sa iti imaginezi povestea care sparge calupul un ecran negru doar cu o subtitrare. In celelalte medii – background-ul rosu cu fasii de ziar este usor recognoscibil. Campania coboara si in strada, spune agentia, printre cititori, din 16 aprilie, unde CANCAN va intra in viata oamenilor, promit autorii.

“Fiti cu ochii pe evenimentele de lansare”, continua Naumovici. ”Cand i le-am povestit, colegul meu Ionut Mosteanu, de la Leo Burnett, le-a caracterizat simplu: "Astea-s dintr-alea care se prezinta la client si nu se fac niciodata". Ei bine, astea se fac", a conchis Naumovici.

„Primul tabloid de calitate din Romania” Radu Budeanu

"CANCAN este primul tabloid de calitate din Romania”, spune Radu Budeanu de la Ciao, Clientul. „Avem ambitii foarte mari cu acest proiect, care are toate premizele sa ajunga cotidianul numarul 1 in vanzari din Romania: avem o campanie de marketing excelenta de la idei la executii, avem o echipa editoriala de nota 10 si nu in ultimul rand avem o experienta importanta”.

Despre noul ziar, Budeanu mai spune ca va arata excelent – “designul este semnat de Marian Toader, poate cel mai bun designer de ziare din tara noastra - va fi gros si la un pret bun”.

Cu experienta revistei Ciao!, Budeanu este increzator in proiectul CanCan: “Dupa ce in mai putin de doi ani am reusit ca revista Ciao! sa devina liderul incontestabil, pe baza tuturor criteriilor si cifrelor, al pietei revistelor despre celebritati/vedete, iata ca acum vom face acelasi lucru pe piata cotidianelor”.

“Nu trebuie uitat ca, intre timp, aceasta echipa a preluat cotidianul Averea la 400 de exemplare vandute pe zi in medie si l-a adus in mai putin de 7 luni la 31.000 de exemplare, pana in toamna anului trecut”, aminteste executivul si experienta cotidianului Averea.

„Suntem convinsi ca acest cotidian va depasi chiar si cele mai optimiste asteptari si in final multumim echipei 23 conduse de Bogdan Naumovici!", incheie Budeanu.

AdFile

Advertiser: Ciao,

Brand: CanCan,

Director: Radu Budeanu

Agentie: 23

Creatie: Bogdan Naumovici, Bogdan Costin, Petru Cuciuc si Cristi Moldovan,

Laur Semeniuc (strategie),

Alina Bacsis, Elena Livinti si Andreea Nemens (echipa de brand)

Agentie de media: Starcom


PUBLICITATE: