Rezultatele cautarii dupa : "principal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Finans International Leasing IFN a ales propaganda de la Propaganda
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lânga rezolvarile creative, agentia ofera solutii în zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Hallmark vrea felia din România
Marti, 01 August 2006
Pe o piata a canalelor internationale estimata de catre Arbomedia, în acest an, la 6,5 - 7 milioane EUR, regia condusa de Serban Ciusca va reprezenta, de la 1 septembrie, vânzarile si biroul de marketing al canalului de filme si seriale Hallmark
Productia Shakira, de Paradigma Group
Marti, 25 Iulie 2006
Dupa ce a realizat productia locala la concertul Depeche Mode, eveniment organizat de E-Magic Entertainment, sub aceeasi organizare, echipa condusa de Cristian Singer (foto), General Manager la Paradigma Group a realizat si productia tehnica a concertului SHAKIRA de la Timisoara
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
PR
Branzas: CONTRA legiferarii designului
Joi, 13 Iulie 2006
"Aceasta lege nu ar trebui sub nici o forma inaintata legislativului" se pronunta Bogdan Branzas, fondator, director de creatie si CEO al Branzas, intr-o serie de pozitii sub numele AdPlayersForum Branding, despre "Legiferarea activitatii de designer?"
Caroli Foods preia mezelurile Maestro
Joi, 06 Iulie 2006
Consiliul Concurentei si-a dat ieri avizul pentru preluarea Maetro Industries de catre Caroli Foods, fiind de asteptat ca, dupa preluarea operationala, marca de mezeluri sa intre in portofoliul companiilor active in comunicarea Caroli, care sunt acum, pe ATL: Saatchi & Saatchi, pe BTL: Saatchi & Saatchi si BrandsOn, Media: Zenith Media si PR: DC Communication
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Minim 65.000 EUR la startul Internetics
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Eltrix vrea 7.5 milioane EUR
Marti, 27 Iunie 2006
"Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai", afirma, la 15 ani de la infiintare, Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager Eltrix, companie care acopera 4 mari categorii de materiale de comunicare- Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects
Savana cu O&M, Imager si MindShare
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Affichage vrea locul 2 in Romania
Miercuri, 21 Iunie 2006
Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
Unde beau adolescentii?
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Imagine Tuborg de la Graffiti BBDO
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Ninespices crediteaza Easybanking.ro
Vineri, 12 Mai 2006
Lansat de compania romaneasca de marketing online si design interactiv Ninespices, easybanking.ro are legatura directa la 30 de banci si este cel mai nou serviciu de intermediere si consultanta online gratuita pentru cautarea unui produs bancar
Explosion Grey la ClickNet Express
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
Odyssey a castigat HAT / Samsung
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia  la 16 Iulie 2006
The Money Channel deschide televiziunea de business
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania