Rezultatele cautarii dupa : "principal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Romtelecom asociaza ClickNet cu Underground-ul
Joi, 03 Mai 2007
Sub sloganul "Music. The ClickNet way.", serviciul de Internet de banda larga oferit de Romtelecom este sponsorul principal al evenimentului muzical Underlondon, format din patru evenimente muzicale care se vor desfasura pe parcursul anului 2007
Prime Time pentru audienta ARMA
Joi, 26 Aprilie 2007
Primul Seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate va avea loc pe data de 29 mai 2007 si "se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii...
Prospero da start eroilor in Maraton DHL
Miercuri, 25 Aprilie 2007
"Este suficient sa privesti fetele celor care trec poarta de finish ca sa realizezi ca ei sunt cu adevarat eroii timpurilor noastre", explica, pentru AdPlayers, Alexandu Calinescu, General Manager la Prospero, conceptul evenimentului "Maratonul DHL Stafeta Carpatilor "
Pepsi-Cola īndrazneste mai mult: da imaginea pe māna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Gala Societatii Civile da start īnscrierilor
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor  peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Media Insight se desparte de Germanos, la ordinul Cosmote
Miercuri, 28 Martie 2007
Compania de retail si distributie Germanos isi va alinia toate operatiunile de comunicare cu cele ale operatorului de telefonie mobila Cosmote, un cont de comunicare care va merge, fara licitatie, cadou la agentiile operatorului de telefonie mobila: UnitedMedia  si Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
Netbridge Development vrea 1,2 mil. EUR pe proiectele interne Netbridge
Miercuri, 28 Februarie 2007
Noua companie Netbridge Development pe care trec proiectele interne dezvoltate de Netbridge se va īnfiinta īncepānd cu data 1 martie 2007 si va fi condusa de Cristian Bonciu, fost Director General Adjunct īn cadrul Netbridge Investments, aceasta din urma, condusa de Cristian Petriceanu (foto), concentrāndu-se  pe vānzarea publicitatii online pe Boom.ro
Starlink desfunda campania Bixtonim
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient īmpotriva atitudinilor "īnfundate" "
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Intra AdPrint īn razboiul agentiilor?
Luni, 12 Februarie 2007
Festivalul echipelor de creatie a anuntat pe lista cāstigatorilor numele agentiilor, dānd nastere mai multor īntrebari
4 Ace pune accent pe internet
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACE–pr&publicity
FCB elibereaza reteta de PR Centrofarm
Vineri, 02 Februarie 2007
Īn urma unei licitatii (pitch), Foote Cone & Belding Bucharest cāstiga contul de PR al celor 33 de farmacii Centrofarm
141 devine OgilvyAction
Joi, 25 Ianuarie 2007
Noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite īn mod traditional BTL, OgilvyAction va fi condusa īn Romania de Cristofor Iosub - Managing Director, care pāna īn prezent a asigurat managementul 141, echipele din actuala agentie 141 urmānd sa ramāna neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction
Leo Interactive intra īn zone (..) mai putin speculate de catre branduri
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop īmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, īn zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Adentity remorcheaza PR-ul Multraship Towage&Salvage
Luni, 22 Ianuarie 2007
Agentia de relatii publice a fost desemnata sa comunice "porturi mai sigure īn Romania" pentru Multraship Towage&Salvage, potrivit Adentity, cea mai importanta companie de remorcari si salvari maritime din Olanda si una dintre cele mai importante din Europa
Silviu Ispas, EMI: Am devenit unul din principalii actori din mass-media locala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest īn Romānia, dupa ce compania a preluat de curānd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinānd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui
Edipresse vrea Psychologies
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata īn 1998 īn Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes īn ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 īn topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista avānd de curānd editii īn Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca īn Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata īn Romānia de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari īn imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil īn versiunea tiparita, reclame TV, online si īntr-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit īntr-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din īntreaga lume