Rezultatele cautarii dupa : "pozitionarea"
Ordonare dupa: data / relevanta
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Marti, 16 Aprilie 2024
Hotelul Nordis Mamaia 5***** face parte din Nordis Group si a beneficiat de o investitie de peste 100 de milioane de euro si ofera o varietate generoasa de facilitati printre care restaurantul Elite, cu specific international, cinci piscine interioare, doua cafenele cu zona library si terasa, loc de joaca...
Joi, 01 Iulie 2021
Aflata sub administrarea Grupului Tiriac, BEST Preschool (British Education & Sports Tiriac Preschool) isi va deschide portile cu programe de vara incepand cu luna iulie, iar din 1 septembrie 2021 va oferi servicii prescolare complete, la cele mai inalte standarde, pentru copii cu varste cuprinse intre 18 luni...
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE, marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Luni, 16 Iulie 2007
"Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute" este doar una dintre perlele studentilor la examenul de licenta din vara 2007, la SNSPA , disciplina de specialitate – Publicitate, dezvaluite de catre Dan Petre (D&D...
Marti, 04 Octombrie 2005
Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
Marti, 19 Septembrie 2023
,,In cei sase ani de experienta in cadrul Godmother, pot sa afirm cu mandrie ca am contribuit la consolidarea reputatiei ca agentie de brand experience, am trecut prin socul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapida si inovatie si sunt nerabdatoare sa continui sa dezvolt pe baza...
Marti, 03 Iunie 2008
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Luni, 19 Septembrie 2016
Cu vanzari de solutii de packaging de 3,5 Milioane de euro pe an, Pentapac vine la targul Pack Show cu cele mai noi masini si tehnologii cautate de clienti, a afirmat pentru adplayers Mihai Tilinca, managerul companiei.
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia în cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea în bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata împreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
Luni, 03 Iunie 2019
Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Luni, 09 Iulie 2018
Intrecera este organizata cu sprijinul Consiliului Judetean Harghita, Primaria Odorheiu Secuiesc, Pirmaria Lueta si al partenerilor: Perla Harghitei, MOL Amigo&Intercost, Toyota prin Eurocar Trading, Vikink, I.M.S., FAN Courier si a celorlalti parteneri Omniasig, Mastertent, Hotel Tarnava, Viaduct, Dancea&Asociatii, Septimia, Color Metal, Brother,...
Miercuri, 04 Iunie 2008
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Joi, 20 Iulie 2006
Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie
Luni, 08 Iulie 2024
Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru...
Marti, 04 Februarie 2020
Medalia dedicata celui ce a infaptuit Unirea Principatelor Romane este innobilata cu aur pur 999/1000 si batuta la cea mai inalta calitate numismatica PROOF si face parte dintr-o serie limitata de numai 10.000 de exemplare, distribuita exclusiv de Casa de Monede.
Luni, 14 Decembrie 2015
Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: